En mä ehkä haluais, että joku lehtolapsisisarus ottais muhun vuosien jälkeen yhteyttä, kadonneet-ohjelma..

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Totta, ihan eri sitten, jos se sisarus ois vanhempien avioliiton aikana syntynyt :D :D :D :D

Ai vaikkakin sen ulkopuolelle? :D

Jaa voiks silleenki syntyä? :D Kyl kai, se on sitä modernismia.

Miksi ei voisi? Isäsi tekee lehtolapsen toisen kanssa äitisi ja isäsi avioliiton aikana :D

Se ei ole modernismia vaan vanhaa, kunnon aikaa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Niin, helppo se on sanoa kun ei ole koskaan joutunut ilmeisesti katsomaan sellaista tilannetta läheltä..

Ihan joka sukujuhlilla saan moista tilannetta seurata. Joten, ei kiitos.

No se on sitten eriasia jos teillä on oikea kaunarit siellä aina, kuin että oikeasti haluaisi tavata kadonneita sukulaisiaan

Jos siis mulla olis sisarus jossain, en mä varmaan haluais koskaan tavata.

Mutta aattelepa asiaa sen toisen kannalta, joka ei koskaan oo saanu elää isänsä kanssa, ei ehkä tunteakaan tätä tai sitten taas toisaalta saattanu aina tietää, että sisaruksia on jossakin. Eikö susta sillon tuntuis, että ois kiva tavata verisukulaisiaan ja ymmärtää itteään ehkä sitä kautta vähän paremmin?

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Mutta aattelepa asiaa sen toisen kannalta, joka ei koskaan oo saanu elää isänsä kanssa, ei ehkä tunteakaan tätä tai sitten taas toisaalta saattanu aina tietää, että sisaruksia on jossakin. Eikö susta sillon tuntuis, että ois kiva tavata verisukulaisiaan ja ymmärtää itteään ehkä sitä kautta vähän paremmin?

Ajattelen asiaa ihan vaan omalta kannaltani, enkä mä haluaisi tavata.

Alkuperäinen kirjoittaja mää:

Ajattelen asiaa ihan vaan omalta kannaltani, enkä mä haluaisi tavata.

No saathan sä aatella...

Yhteistyössä