En minä ehkä jaksakaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
grin.gif

Kyllä se aurinko taas paistaa!!:)

Lääkärissä käyty.

Poika huusi kuin leijona siellä kun luuli että sitä taas tutkitaan. :(
En siltä huutamiselta saanut kunnolla puhuttua lääkärin kanssa ja totesin sitten että anna mulle lääkettä.

Sehän kirjoitti reseptin sellaiseen mielialalääkkeeseen kuin Zoloft.

Kenelläkään kokemuksia tuosta lääkkeestä?

Voi luoja miten väsyttää, voisin nukkua vaikka kuinka.

Oli ihanaa käydä kaupassa ja saada ruokaa. Moneen päivään ei ole ollut mitä syödä, ei ole kyllä paljon haluttanutkaan.
Onneksi on lapsilisä olemassa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaa katsella niitä kouluja/kursseja joltain muultakin pakkakunnalta esim työkkärin sivuilta.Jos siis voisit muuallakin asua.
Tässäkin hyvä sivu:

http://www.mol.fi/mol/fi/index.jsp

Olen katsellut.
Voisin siis asua muuallakin mutta en kovin kaukana.
Etelään en lähde, pohjoisen paikkakunnat sopivat. :)

On se jännää kuin erilaisia ihmiset ovat! Itse en lähtisi suurin surminkaan pohjoiseen. Keskisuomessa asun ja tytär just muutti Hesaan sinne olen haikaillut vuosia!
Asuimme aikoinaan naimisissa ollessa viisi vuotta Porvoossa!

Tuntuu kyllä ylipaskalta että isäntää ei paljon poika kiinnosta.
Tuossa laittoi viestin ja kysyi mitä sille kuuluu. Ei muuta siihen.
Vastasin kuulumiset ja kerroin että iho taas pojalla huonona, eikä minulla ole rahaa ostaa kaikkia tarvittavia rasvoja.
Ei vastausta.

Mitäköhän jos en enää vastaa mihinkään kuulumisten kyselyihin.

Lastenvalvojalla jos vaan sopisi tapaamiset ja jos tapaa lasta niin siinäpähän kyselee pojalta kuulumiset itse.

Koita nyt vain jaksaa eteenpäin!Toivotaan että tuosta lääkkeestä olisi apua.Koska perhetyöntekijä tulee seuraavan kerran?Oli varmaan kuitenkin kiva purkaa sille tuntoja,tee näin jatkossakin:)
Ehkä pojan isäkin haluaa tavata poikaa kun aikaa kuluu,mutta älä mieti sitä nyt!!

Perhetäti tulee taas aamulla.

Eihän minun tietenkään pitäisi murehtia noita isän ja pojan tapaamisia mutta kun siltikin murehdin. :(
Poika välillä isiä kysäsee ja minä vaan siihen että isi on töissä.

Lääkärissä käyty.

Poika huusi kuin leijona siellä kun luuli että sitä taas tutkitaan. :(
En siltä huutamiselta saanut kunnolla puhuttua lääkärin kanssa ja totesin sitten että anna mulle lääkettä.

Sehän kirjoitti reseptin sellaiseen mielialalääkkeeseen kuin Zoloft.

Kenelläkään kokemuksia tuosta lääkkeestä?

Voi luoja miten väsyttää, voisin nukkua vaikka kuinka.

Oli ihanaa käydä kaupassa ja saada ruokaa. Moneen päivään ei ole ollut mitä syödä, ei ole kyllä paljon haluttanutkaan.
Onneksi on lapsilisä olemassa. =)

Söin vähän yli parikymppisenä Zoloftia masennukseen, joka tuli ilmi luulosairautena ja ahdistuksena. Joitakin kuukausia söin sitä pienellä annoksella ja ainakin olo parani, joten varmaan hyvä lääke. Puolikkaalla pillerillä ei ainakaan sivuvaikutuksia ollut mitä nyt muutaman ekan päivän maha oli löysällä.
Pieni mahdollisuus on, että masennus johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Itse olin toisen kerran masentunut ja ahdistunut ja kaikki tuntui vaan mustalta.. Siitä on aikaa viis vuotta ja lopulta todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta (arvot siinä rajoilla). Viikon Thyroxinin syömisen jälkeen masennus häipyi ja olo on ollut sen jälkeen ihan normaali.Lääkettä tod.näk. joudun syömään loppuikäni, mutta mitäpä siitä. Masennuslääkkeitä en oo tarvinnut ton Zoloftin jälkeen.
Tsemppiä sulle tosi kovaa! Oot sissi!

Tässä lääkkeestä.Ehkä olet itsekin löytänyt.
http://194.100.210.162/ShowPage.do?id=145&page=Zoloft

Saatkos muuten asumistukea?Jos niin tee siihen tarkistus nyt kun olet kaksin poikasi kanssa.Ja sossuunkin kannattaa varata aika.

Kiitos lääke-linkistä :flower:
En tajunnut itse etsiä, enkä ole oikein jaksanutkaan.

Yö meni hyvin, nukuin kuin tukki.
Väsyttää siltikin ihan kauheasti ja ruokahalu on palailemassa.

Eikös se ollut niin että kun unta ja nälkää riittää, niin ei hätää? =)

Tässä taas odottelen että kunhan vaan pääsisi päikkäreille.

Perhetäti kävi heti aamusta ja käy tänään vielä iltapäivällä moikkaamassa.

Sossuun en vielä ole aikaa saanut ja lastensuojelu-hemmo on jäämässä lomalle, joten en ehdi laskettamaan elatusapua ja sopimaan noista isän ja pojan tapaamisista. :/

Mielenterveystoimistoon parin viikon jonot.
Soittelin ja yritin saada aikaa mutta tuo on tilanne.

Huomenna niillä palaveri ja soittavat sieltä sitten minulle milloin saan ajan.

Onkos täältä kuulunut mitään?

Ajattelin tuossa että tästä ketjusta tuli sellainen 'kuinka nousta suosta'-sepostus.

Vielä muutama päivä sitten tuntui että nyt tämä elämä taitaa olla tässä, enkä jaksa nousta ja kerätä itseäni enää.
Onneksi ymmärsin heti lähteä hakemaan apua. Jos olisin jäänyt tähän yksin murehtimaan, olisin nyt tosi huonossa kunnossa.

Ajattelin tuossa että tästä ketjusta tuli sellainen 'kuinka nousta suosta'-sepostus.

Vielä muutama päivä sitten tuntui että nyt tämä elämä taitaa olla tässä, enkä jaksa nousta ja kerätä itseäni enää.
Onneksi ymmärsin heti lähteä hakemaan apua. Jos olisin jäänyt tähän yksin murehtimaan, olisin nyt tosi huonossa kunnossa.

Se on hyvä kun lähdit apua hakemaan!
Vielä asumistukiasiat päiväntasalle ja sossussa käymään jos muuten rahat ei riitä.Tiedätkö vielä koska menet lastenvalvojalle?
Päivä kerrallaaneteenpäin:)

Kiitos lääke-linkistä :flower:
En tajunnut itse etsiä, enkä ole oikein jaksanutkaan.

Yö meni hyvin, nukuin kuin tukki.
Väsyttää siltikin ihan kauheasti ja ruokahalu on palailemassa.

Eikös se ollut niin että kun unta ja nälkää riittää, niin ei hätää? =)

Tässä taas odottelen että kunhan vaan pääsisi päikkäreille.

Perhetäti kävi heti aamusta ja käy tänään vielä iltapäivällä moikkaamassa.

Sossuun en vielä ole aikaa saanut ja lastensuojelu-hemmo on jäämässä lomalle, joten en ehdi laskettamaan elatusapua ja sopimaan noista isän ja pojan tapaamisista. :/

Eikö tule sijaista lastenvalvojalle?Kiva kun perhetäti käy noinkin usein!Onko mukava?

Niin just. Hyvä sinä! :)

Ihan samaa mietin =)
Voit olla kyllä ylpeä itsestäsi! Monta asiaa alkaa olla reilassa ja moni asia etenee yksi kerrallaan!

Terve taasen!

Perhetäti kävi aamulla hetken ja nyt iltapäivällä hän kävi ja mukana oli myös sossuntäti.
Siinä kerroskelin tilannetta ja pohdittiin jatkoja.

Tukiperheisiin on tosiaan pitkät jonot mutta löytyi sellainen mahdollisuus että poika voi käydä muutamana päivänä kuukaudessa perhekodissa leikkimässä ja minä saan hieman hengähtää.
Ihan hyvä vaihtoehto varmasti kun muutakaan ei nyt ole.
Menen tämän perhetädin kanssa tutustumaan siihen paikkaan tässä lähiaikoina.

Saan maksusitoumuksen lääkkeisiin ja saan haettua pojalle tarvitsemansa rasvat ja itselleni ne omat lääkkeet.
Jotenkin vähän jännittää alkaa niitä syömään, en tiedä miksi..

Vielä kun saadaan sovittua isän kanssa tapaamiset ja elarit kuntoon, niin hommat on pitkälti hanskassa.
Laitoin pojan isälle viestiä että etsii tiliotteensa ja valmistautuu käymään lastenvalvojalla.
Isältä tuli viestiä että voiko hän tavata pojan huomenna jos hän ehtii.
Siihen minä että se olisi pojasta varmasti hauskaa mutta tuo että 'jos ehtii', ei sovi. Työtä ei saa laittaa lapsen edelle!

Vaikka nyt kuulostaa että kaikki on järjestymässä ja ongelmat alkaa järjestyä, niin siltikin minulla on olo edelleen kauhea.
Itkettää niin kamalasti ja olen romuna sisäisesti. :'( :'( :'(

Kuitenkin hyvä että jotkut asiat menevät eteenpäin.Ja varmasti on pojalle ja sinulle hyvä tuo perhekodissa käyminen.Parempi sekin kuin ei mitään.
Tuohon lääkejuttuun en osaa sanoa mitään kun ei ole kokemusta.Pistä joskus googleen nimi ja katso tuleeko linkkejä mihinkään keskusteluun.
Jaksamista ja tsemppiä eteenpäin:)

Status
Viestiketju on suljettu.