Alkuperäinen kirjoittaja kade:joten on hieman muutakin taustalla kun, että etä ei pidä säännöllisiä yhteyksiä.
Mutta sitähän sinä et tule koskaan myöntämään..
Eiköhän se, että olet itse sijoitettu lapsi ja nuorena lapset tehnyt tasapainottamaan suhteeseen ole edesauttanut sitä, että tukiperheen olette saaneet.
Minä syöpäsairas yh, en saa tukiperhettä vaikkei ole tukiverkkoa joten ei niitä oikeasti ihan tuosta noin vain lohkea. Mutta hyvä, että olet eloosi tyytyväinen, toivon vilpittömästi lapsillesi parasta mahdollista tässä maailmassa!
Mun ystäväni lapset käyvät tukiperheessä.
Ja tiedän, todellakin, että tukiperheen saamisen ainoa syy oli se, että hän on yh, lasten isä ei ole heidän kanssaan tekemisissä, ja tukiverkko hänellä on olematon (oma suku kaukana). Ei ole alkoholismia, ei mielenterveysjuttuja, ei huonosti hoidettuja lapsia - vain yksinhuoltaja vailla tukiverkkoa.
Todella ikävää ja jopa vihastuttavaa, että sinä et ole saanut tukiperhettä. Niitä ei vaan ole tarpeeksi :/ . Eri kunnissa on erilainen tilanne, eli vaikka joku toinen on saanut tukiperheen ja sinä et, niin ei se sitä tarkoita, että äidissä tai lasten kasvuolosuhteissa olisi jotain vikaa :flower: