en oikeasti tiedä mitä tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petettypaskakasa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

petettypaskakasa

Vieras
:( onko mies valmis muuttamaan perheensä luota vannoo syyttömyyttään pettämiseen?
itkee ja vannoo ettei ole tehnyt mitään vaikka minä epäilen kun löysin naisen numeron puhelimesta. sanoin se ja sama en uso kaikki on ohi! vai uskoakko ja jäädä suhteeseen ja odottaa milloin uusi tilanne taas??
millä todistan että heillä on suhde ollut? millä saan miehen kiinni?

aika,paikka ja tilaisuus on ollut

Eli sä et edes halua miettiä sitä vaihtoehtoo että suhdetta ei oo ollu.. jos vaan tahdot todistaa että se on ollut, koska sä niin epäilet..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on semmoisessa työssä ettei ole naistyökavereita ja niin en mahda mitään epäilys kaivertaa

Eikä sillä ole nais serkkuja eikä nais siskoja eikä yhtään naistuttua, kaverin vaimoa tai kaverin tuttavaa tai vanhoja koulukavereita..

Joku muukin syy kyllä pitäis olla kuin numero. Aikaisemminkin tehnyt jotain vai miksi epäilet? Ehkä kannattaisi vähän selvittää enne kuin lopettaa koko jutun kuin seinään.
On mullakin puhelinluettelo pullollaan myös miesten numeroita (muitakin kuin sukua jne), mutta ketä se kiinnostaa? Mulla on ihan muut syyt olla niiden kanssa yhteyksissä kuin pettäminen. Sama pätee mieheni puhelimeen, onhan siinä numeroita. Eipä ole koskaan tullut erityisesti mieleen tsekkailla, että kenen, eikä mies mun puhelinta tutki. Ihme touhua.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
on semmoisessa työssä ettei ole naistyökavereita ja niin en mahda mitään epäilys kaivertaa

Eikä sillä ole nais serkkuja eikä nais siskoja eikä yhtään naistuttua, kaverin vaimoa tai kaverin tuttavaa tai vanhoja koulukavereita..

vakuutusyhtiön myyjää, lasten kavereiden vanhempia....

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

vakuutusyhtiön myyjää, lasten kavereiden vanhempia....

...pankkivirkailijaa, joka hoitaa teidän laina-asioita, huoltoyhtiön asiakaspalvelijaa... :whistle:

Minäkin löysin aikoinaan kumman numeron. Jokusen kerran jätti vastaamatta puhelimeen kun se soi ja olin paikalla,sanoi vaan että joku ei niin tärkeä tms. Epäilin että pettää,hän itki oikeita kyyneleitä ja vannoi ja vakuutti että ei ole mitään tehnyt ei voisi pettää koska rakastaaminua niin paljon. uskoin. Sitten kerran soitin siihen numeroon ja kysyin kuka on,sanoi olevansa mieheni tyttöystävä,eikä tiennyt tämän olevan naimisissa.
Soita siihen numeroon ja kysy kuka se on.

Alkuperäinen kirjoittaja petettypaskakasa:
:( onko mies valmis muuttamaan perheensä luota vannoo syyttömyyttään pettämiseen?
itkee ja vannoo ettei ole tehnyt mitään vaikka minä epäilen kun löysin naisen numeron puhelimesta. sanoin se ja sama en uso kaikki on ohi! vai uskoakko ja jäädä suhteeseen ja odottaa milloin uusi tilanne taas??

aika,paikka ja tilaisuus on ollut

Mikä sitte sanoi sen numeron olevan?? mun mielestä jos mies pettää ja kännykkää saa vaimo selata,niin kyllä se numero ei oo naisen nimellä..laittaa jollakin miehen nimellä ettei huomaa =(

ei ole vakuutus tms. numero,tai lasten vanhempien, ei ole semmoisia hällä

selitys ei tiedä, ei tunne ko henkilöä kun etsin finderilla nimen,nyt sanoin että olen pyytänyt puhelineritteyn hänen puheluistaan sanoi vaan hyvä nyt selviää sitten
puhuuko sittenkin totta ja minä teen kärpäsestä härkäsen ja annan mustasukkaisuuden nostaa sarviaan?

mies tekee reissutöitä vielä:(

siis oliko sillä muistissa puhelimen luettelossa tämä nimellä ja ei tunne??? vai oliko se soitetuissa, vastatuissa, ei vastatuissa? voi olla vaikka lehtimyyjä! Ota nyt hyvänenaika selvää kuka se on enneku asiasta tulee tosi vaikea! Sitten jos on jotai sopimatonta, voi reagoida siihe, ei tule turhaa riitaa. :(

soitin tähän numeroon ja nainen vastasi. kysyin kuka ja mistä tuntee mieheni vastasi ettei tunne,eikä tiedä mistä mies olisi voinut saada numeron.
mies on ollut töissä tuolla paikkakunnalla muutama kk sitten :( en tiedä keta uskoa ja mitä :(

Yhteistyössä