En oikein ymmärrä!

Mantatyttö82

Aktiivinen jäsen
11.03.2005
1 806
0
36
Voisko joku vielä auttaa mua, että miten pääsen lukemaan yksityisviestejäni? Luin kyllä tuon ohjeen, mutta kun siinä sanotaan että paina omaa y-viestiä kohtaa, niin en vaan löydä sellaista :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
siis sun pitä mennä kerhot osioon ja etsiä jostain kerhosta joku oma kirjotus ja klikata y-viesti kohtaa niinkuin olisit lähettämässä itelle y:tä... sieltä sit pääsee saapuneisiin

Täh
:o kerhot osioon??? En minä ole sinne mitään koskaan kirjoittanut, joten en voi löytää omaa y-viestikohtaa. Mulla taitaa loppua palstailu kokonaan kun tämä on niin raivostuttavan vaikeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sussu82:
siis sun pitä mennä kerhot osioon ja etsiä jostain kerhosta joku oma kirjotus ja klikata y-viesti kohtaa niinkuin olisit lähettämässä itelle y:tä... sieltä sit pääsee saapuneisiin

Täh
:o kerhot osioon??? En minä ole sinne mitään koskaan kirjoittanut, joten en voi löytää omaa y-viestikohtaa. Mulla taitaa loppua palstailu kokonaan kun tämä on niin raivostuttavan vaikeaa.

kerhoon liittyminen on helppoa ja sieltä VOI EROTA kunhan yv:t taas toimii.

Alkuperäinen kirjoittaja sussu82:

Täh

siis luitko nyt ihan oikeestinuo ohjeet? :|

Sitä mä en ymmärrä, että miksi ne yvt piti muuttaa tuollaisiksi?? Liity kerhoon???!!! Liittyköön ylläpito itse kerhoihinsa >:( Mun mielestä entinen yv systeemi pitäisi ottaa takaisin!

Yhteistyössä