Voisko joku vielä auttaa mua, että miten pääsen lukemaan yksityisviestejäni? Luin kyllä tuon ohjeen, mutta kun siinä sanotaan että paina omaa y-viestiä kohtaa, niin en vaan löydä sellaista :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:siis sun pitä mennä kerhot osioon ja etsiä jostain kerhosta joku oma kirjotus ja klikata y-viesti kohtaa niinkuin olisit lähettämässä itelle y:tä... sieltä sit pääsee saapuneisiin
Alkuperäinen kirjoittaja sussu82:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:siis sun pitä mennä kerhot osioon ja etsiä jostain kerhosta joku oma kirjotus ja klikata y-viesti kohtaa niinkuin olisit lähettämässä itelle y:tä... sieltä sit pääsee saapuneisiin
Täh
kerhot osioon??? En minä ole sinne mitään koskaan kirjoittanut, joten en voi löytää omaa y-viestikohtaa. Mulla taitaa loppua palstailu kokonaan kun tämä on niin raivostuttavan vaikeaa.
Alkuperäinen kirjoittaja sussu82:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:siis sun pitä mennä kerhot osioon ja etsiä jostain kerhosta joku oma kirjotus ja klikata y-viesti kohtaa niinkuin olisit lähettämässä itelle y:tä... sieltä sit pääsee saapuneisiin
Täh
kerhot osioon??? En minä ole sinne mitään koskaan kirjoittanut, joten en voi löytää omaa y-viestikohtaa. Mulla taitaa loppua palstailu kokonaan kun tämä on niin raivostuttavan vaikeaa.