V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:www.karppaus.info
Toimii satavarmasti. Eikä ole mikään ihmedieetti.
juu mutta perseestä muuten
Perustele.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja helppo ja varma konsti:Menes lähimmän cambridge konslutin luo. Lähtee paino silmissäPari tuttavaani tiputtanu muutamassa kuukaudessa melkein 30kg pois!
Juu älä mene ellet halua vuoden päästä tiputtaa samoja kiloja uudestaan. Ihan kuin noilla ihmedieeteillä opittais ne terveelliset elämäntavat, huoh.
Alkuperäinen kirjoittaja 3 äippä:Liikut liian vähän... hanki vaikka koira niin on pakko lähteä liikkeelle =)
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Mäkään en oo koskaan ollu näin läski ku oon nytte :kieh: mut alotan laihiksen tai elämäntapamuutoksen mä haluan laihaks/normaali painoseksi...mä oon herttileijaa "vasta" 27v en halua elää loppuelämää läskinä :snotty:
ja mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta :saint: mut miten se vaikuttaa laihdutukseen?? Hidastaako se sitä vai mitä..?? AP muista juoda paljon vettä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jenny:hohhoijaa.. samanlainen ketju kun muutkin missä lihava ap. Ensin puolustellaan itseensä hirveesti, mikään neuvo ei kelpaa, kohta varmaan kerrot että sulla on kilpirauhasen vajaatoiminta jne..
missä mä puolustelen itseeni? mä VIHAAN itseeni. olen saamaton vätys.
ja en tiedä onko kilpparissani vikaa. ainakaan 4v sitten ei ollut kun se tutkittiin. ja mulle neuvot kelpaa, sellaiset joita en ole vielä kokeillut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jenny:hohhoijaa.. samanlainen ketju kun muutkin missä lihava ap. Ensin puolustellaan itseensä hirveesti, mikään neuvo ei kelpaa, kohta varmaan kerrot että sulla on kilpirauhasen vajaatoiminta jne..
ja en tiedä onko kilpparissani vikaa. ainakaan 4v sitten ei ollut kun se tutkittiin. ja mulle neuvot kelpaa, sellaiset joita en ole vielä kokeillut.
Alkuperäinen kirjoittaja ff:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jenny:hohhoijaa.. samanlainen ketju kun muutkin missä lihava ap. Ensin puolustellaan itseensä hirveesti, mikään neuvo ei kelpaa, kohta varmaan kerrot että sulla on kilpirauhasen vajaatoiminta jne..
Minulla todettiin kilpparin vajaatoiminta noin vuosi sitten toisen lapsen syntymän jälkeen, kävin noissa lukemissa kuin sínä esikon syntymän jälkeen ja tiputin välissä vajaa 20kg ennen kakkosta.
Mutta noista kilppariarvoista, jotkut lääkärit tuijottaa vain sitä että se arvo on viiterajan sisäpuolella vaikka se on hyvin yksilöllistä ja nykyistä 4,5 rajaa ollaan kai tiputtamassa jonnekin 2,5-3 arvoon.
Oma painoni nousi myös 10 vuoden aikana ja joku 10kg saattoi tulla yhden kuukauden aikana. Myös ruokavalio tutkittiin ja oli ok.
Itse epäilen että minulla on ollut kilpparin vajaatoiminta piilevänä jo vuosikausia koska oireet nyt kun arvot oli tuossa kk sitten yli 10, oli kovin tutut.
Suosittelen käymään uudelleen kokeissa ja heti klo 8, arvot laskee klo 10 jälkeen. Olisinpa itse tajunnut vuosia sitten tutkia tätä kilpparijuttua enemmän mutta kun ajatus ei oikein kulje kun vajaatoiminta jyllää..
Alkuperäinen kirjoittaja sugarplum:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Mäkään en oo koskaan ollu näin läski ku oon nytte :kieh: mut alotan laihiksen tai elämäntapamuutoksen mä haluan laihaks/normaali painoseksi...mä oon herttileijaa "vasta" 27v en halua elää loppuelämää läskinä :snotty:
Peesi! Tosin olen ollut painavampikin ku nyt.. Mutta kumminki liian painava..
Mieheni on sanonu etten sais mennä alle 95kg ( sinnekki matkaa ) mutta olen kyllä itse ihan erimieltä... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kävin tutustumassa tuohon cambridge hommaan, se kuulostaa hyvälle. kun yksin musta ei näemmä ole laihduttaa. tuolla saisi tukea ja homma tulisi jotenkin konkreettisemmaksi kun kävis niissä kokouksissa.... ennen en olisi voinut kuvitellakaan meneväni mihinkään tuollaiseen, nyt alan pyörtää sitä. tuo voisi olla passeli juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ff:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jenny:hohhoijaa.. samanlainen ketju kun muutkin missä lihava ap. Ensin puolustellaan itseensä hirveesti, mikään neuvo ei kelpaa, kohta varmaan kerrot että sulla on kilpirauhasen vajaatoiminta jne..
Minulla todettiin kilpparin vajaatoiminta noin vuosi sitten toisen lapsen syntymän jälkeen, kävin noissa lukemissa kuin sínä esikon syntymän jälkeen ja tiputin välissä vajaa 20kg ennen kakkosta.
Mutta noista kilppariarvoista, jotkut lääkärit tuijottaa vain sitä että se arvo on viiterajan sisäpuolella vaikka se on hyvin yksilöllistä ja nykyistä 4,5 rajaa ollaan kai tiputtamassa jonnekin 2,5-3 arvoon.
Oma painoni nousi myös 10 vuoden aikana ja joku 10kg saattoi tulla yhden kuukauden aikana. Myös ruokavalio tutkittiin ja oli ok.
Itse epäilen että minulla on ollut kilpparin vajaatoiminta piilevänä jo vuosikausia koska oireet nyt kun arvot oli tuossa kk sitten yli 10, oli kovin tutut.
Suosittelen käymään uudelleen kokeissa ja heti klo 8, arvot laskee klo 10 jälkeen. Olisinpa itse tajunnut vuosia sitten tutkia tätä kilpparijuttua enemmän mutta kun ajatus ei oikein kulje kun vajaatoiminta jyllää..
kuulostaa tutulle... mulla saattaa tulla tuo 10kg siis ihan yhdessä hujauksessa. parissa kuukaudessa. ja tämä ainainen sanonta että mitä lihavampi olet, sen nopeemmin alkuun paino tippuu, ei pidä paikkansa minun kohdalla. mulla kilot lähtee aivan naurettavan hitaasti. samassa ajassa kun kaverini (joka samaa kokoa kuin minä) sai aikanaan 10kg pois samalla ruokavaliolla ja liikunnalla, tippui minulla 2kg!!!!!! se masentaa ja syö motivaatiota kyllä aikalailla.
voisin käydä varmuudeksi kilpparin tutkituttaa. olen tosi usein väsy ja saamaton. ennen olin iloinen ja aikaansaava ihminen. nykyisin oikein mikään ei tunnu milleen. olen vaan ja möllötän. unohtelen asioita aiban kamalasti, olen jo ns. tunnettu siitä lähipiirissäni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sellanen vinkki, vähennä ruoka-annoksia niin, että joko täytät lautasen puolilleen ensin salaattia, jolloin ruokaa ei mahdu enää niin paljon. Tai sitten otat pienemmän lautasen käyttöösi, sellaisen leipälautasen.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kävin tutustumassa tuohon cambridge hommaan, se kuulostaa hyvälle. kun yksin musta ei näemmä ole laihduttaa. tuolla saisi tukea ja homma tulisi jotenkin konkreettisemmaksi kun kävis niissä kokouksissa.... ennen en olisi voinut kuvitellakaan meneväni mihinkään tuollaiseen, nyt alan pyörtää sitä. tuo voisi olla passeli juttu.
Tai sit kokeilet karppausta ja saat kilot pysyvästi pois.
Alkuperäinen kirjoittaja sugarplum:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Mäkään en oo koskaan ollu näin läski ku oon nytte :kieh: mut alotan laihiksen tai elämäntapamuutoksen mä haluan laihaks/normaali painoseksi...mä oon herttileijaa "vasta" 27v en halua elää loppuelämää läskinä :snotty:
Peesi! Tosin olen ollut painavampikin ku nyt.. Mutta kumminki liian painava..
Mieheni on sanonu etten sais mennä alle 95kg ( sinnekki matkaa ) mutta olen kyllä itse ihan erimieltä... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja aina harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kävin tutustumassa tuohon cambridge hommaan, se kuulostaa hyvälle. kun yksin musta ei näemmä ole laihduttaa. tuolla saisi tukea ja homma tulisi jotenkin konkreettisemmaksi kun kävis niissä kokouksissa.... ennen en olisi voinut kuvitellakaan meneväni mihinkään tuollaiseen, nyt alan pyörtää sitä. tuo voisi olla passeli juttu.
Tai sit kokeilet karppausta ja saat kilot pysyvästi pois.
No kaikille se karppaus ei sovi. Ensinnäkin mun vatsa ei kestä sitä, vaan saan järkyttäviä kramppeja toisekseen itse en koe, että mikään ruokavalio, joka täysin kieltää jotakin voisi olla hyvä loppuelämää ajatellen. Parasta on tosiaan tehdä elämäntapamuutos. Ymmärtää, että herkut kuuluu erityistilanteisiin. Opetella kuuntelemaan omaa kehoaan, että tarviiko sitä ruokaa kuitenkaan santsata. Liikkumaan liikkumisen ilosta jne. Eikä tule kilot takaisin.
Nimimerkillä -25kg 2,5 vuodessa, nyt paino pysynyt samoissa lukemissa vuoden päivät. Ei ollut tarvetta laihtua sormia napauttamalla, kun kuitenkin loppuelämän aion näin elää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kävin googlaa kilpparin vajaatoiminnan. mulla on ne KAIKKI oireet! häh....
Oireet kehittyvät usein hitaasti ja ihminen pystyy pitkään sopeutumaan vajaatoiminnasta aiheutuviin oireisiin niitä huomaamatta.
Väsymys, lisääntynyt unen tarve
Palelu
Painonnousu
Kuiva iho
Ummetus
Kuiva ohut tukka, hiustenlähtö
Hidas sydämen syke
Käheys, äänen madaltuminen naisilla
Kuukautishäiriöt (runsaat kuukautiset, pitkät välit, kuukautisten poisjääminen)
Ajatuksen hitaus, masentuneisuus
Turvotus, silmien ympärillä, jalat, kädet
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kävin googlaa kilpparin vajaatoiminnan. mulla on ne KAIKKI oireet! häh....
Oireet kehittyvät usein hitaasti ja ihminen pystyy pitkään sopeutumaan vajaatoiminnasta aiheutuviin oireisiin niitä huomaamatta.
Väsymys, lisääntynyt unen tarve
Palelu
Painonnousu
Kuiva iho
Ummetus
Kuiva ohut tukka, hiustenlähtö
Hidas sydämen syke
Käheys, äänen madaltuminen naisilla
Kuukautishäiriöt (runsaat kuukautiset, pitkät välit, kuukautisten poisjääminen)
Ajatuksen hitaus, masentuneisuus
Turvotus, silmien ympärillä, jalat, kädet
kannattaa tutkituttaa, mut voi noilla oireilla olla kyl jotain muutakin; ylipaino väsyttää, ei jaksa ei kiinnosta, masentaa ja suolanen ruoka turvottaa. huonosti ku syöt on ummetusta, paino ny nousee syödystä ruuasta. ja usein ylipainoisilla on menkkojen kans ongelmia.
mulla junnaa paino koko ajan samassa, kilon kaks heittelee ja siihen se sitte jää. loppuu motivaatio kokeilla edes enää mitää. :snotty: