en ole ikinä ollut näin lihava.... vaaka näytti aamulla 120,6kg :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Korjaus: ylipaino yksin ei varmasti väsytä eikä turvota vaan se jos ruokavalio ei ole kunnossa, esim. liikaa hiilarimössöä.
Itsellä on ylipainoa mutta olen energinen ja iloinen, ei turvota yms. kun vajaatoiminta on hoidossa!

jos mä vedän sipsipussin tai suolasta ruokaa, aivan satavarmasti mulla on kaameet silmäpussit seuraavana aamuna :D sitä mä tarkotin.

ja ihan voin senki todeta et sillon ku painoin 60kg, jaksoin paljon enempi kaikkee ja olin energinen ym.

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Korjaus: ylipaino yksin ei varmasti väsytä eikä turvota vaan se jos ruokavalio ei ole kunnossa, esim. liikaa hiilarimössöä.
Itsellä on ylipainoa mutta olen energinen ja iloinen, ei turvota yms. kun vajaatoiminta on hoidossa!

jos mä vedän sipsipussin tai suolasta ruokaa, aivan satavarmasti mulla on kaameet silmäpussit seuraavana aamuna :D sitä mä tarkotin.

ja ihan voin senki todeta et sillon ku painoin 60kg, jaksoin paljon enempi kaikkee ja olin energinen ym.

No aivan varmasti, kuka ylipäätään pystyy syömään sipsejä pussillisen kerralla, edes pientä?? :D
No mutta ap:lla taisi olla ruokavalio hanskassa, eli jos jatkuvasti väsyttää niin kyllä siellä taustalla on joku muu syy kuin ylipaino.

Tuo lääkärin tarkastus on varmasti hyvä juttu! Jos kilppari on ok, niin oletko masentunut? Toivottavasti saat ajan jollekin hyvälle lääkärille!

Ryhmätsemppi on varmasti hyvä pohja!!!

Alkuperäinen kirjoittaja läski kans:
ohitusleikkaus tulee mieleen,,sillä saa tuloksia lopunelämäksi..Mä kans joskus sitä ajatellut,mut mun painolla en sinne pääse..

olen harkinnut tuota leikkausta. mun painolla pääsisin. mutta se pelottaa. olen tässä päivän miettinyt kaikkia vaihtoehtoja ja tulin siihen tulokseen että kokeilen ensin tuota cambridge juttua, jos se ei onnistu, harkitsen uudelleen tuota leikkausta. en halua olla lihava. terveyskin jo huolettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kävin tutustumassa tuohon cambridge hommaan, se kuulostaa hyvälle. kun yksin musta ei näemmä ole laihduttaa. tuolla saisi tukea ja homma tulisi jotenkin konkreettisemmaksi kun kävis niissä kokouksissa.... ennen en olisi voinut kuvitellakaan meneväni mihinkään tuollaiseen, nyt alan pyörtää sitä. tuo voisi olla passeli juttu.

Olet samassa tilanteessa kuin minä olin muutama kuukausi sitten. Painoa oli "vain" 90kg. Olin useamman vuoden kokeillut kaikenlaista laihduttamista, mutta 5kg sain aina vain pois ja sitten meni motivaatio ja kilot tuli takaisin. Nyt olen laihduttanut 15kg Cambridgellä pois =) Päivääkään en ole tuota katunu! Kilot todellakin lähtee silmissä, itsekään ei väliin usko peilikuvaansa! Nyt kesän otan rennommin. Paino ei ole tippunu kesän aikana, mutta ei ole tullut takaisinkaan. Syksyllä paluu pussitteluun ja tiputtaa viimeiset 10kg pois!

En voi muutakuin suositella Cambridgeä!

Alkuperäinen kirjoittaja mini:
oho. Olen 161cm ja en ole koskaan ollut niin laiha kuin nyt lasten jälkeen. Vaaka näyttää 45kg :) Ja näytän hyvältä ja hyväkuntoselta ja lievästi lihaksikkaaltakin.

Syöt vaan aivan liian paljo ap! Ala laskea joka ruoka-aineen kalorit niin sullekin selviää mikä on lihottavaa. Ja sitten kirjoitat ne paperille, siis ihan joka ruuan. Ja lasket kokonaiskalorimäärän syömistäsi ruuista joka päivä. Tämä on aika vaivalloista, joten et jaksa kovin paljoa edes syödä kun joudut tekemään tämän joka syöntikerta :D

www.kalorilaskuri.fi tuolla lukee joka raaka-aineen kalorimäärät.
Ja sieltä voit katsoa paljonko kokoisesi ihminen oikeasti kuluttaa vuorokaudessa. Ja sitten alat syömään reilusti alle sen kalorimäärän niin varmasti laihdut.

Et varmasti näytä hyvältä, painat liian vähän pituuteesi nähden näyttääksesi hyvältä. Liian laiha on kaikkea muuta kuin kaunista.

Alkuperäinen kirjoittaja Mun pelastus oli:
kävin tutustumassa tuohon cambridge hommaan, se kuulostaa hyvälle. kun yksin musta ei näemmä ole laihduttaa. tuolla saisi tukea ja homma tulisi jotenkin konkreettisemmaksi kun kävis niissä kokouksissa.... ennen en olisi voinut kuvitellakaan meneväni mihinkään tuollaiseen, nyt alan pyörtää sitä. tuo voisi olla passeli juttu.

Olet samassa tilanteessa kuin minä olin muutama kuukausi sitten. Painoa oli "vain" 90kg. Olin useamman vuoden kokeillut kaikenlaista laihduttamista, mutta 5kg sain aina vain pois ja sitten meni motivaatio ja kilot tuli takaisin. Nyt olen laihduttanut 15kg Cambridgellä pois =) Päivääkään en ole tuota katunu! Kilot todellakin lähtee silmissä, itsekään ei väliin usko peilikuvaansa! Nyt kesän otan rennommin. Paino ei ole tippunu kesän aikana, mutta ei ole tullut takaisinkaan. Syksyllä paluu pussitteluun ja tiputtaa viimeiset 10kg pois!

En voi muutakuin suositella Cambridgeä!

aikun ihana kuulla! ONNEA!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Nino:
Mitä tuo cambridge-kuuri tulee maksamaan?

ei niin mitää hajua eikä kiinnosta. olkoon minkä hintainen tahansa, liityn silti.

Aina se on riski kun laittaa rahansa johonkin joka lupaa taivaat ja maat mutta takuita ei ole lopputuloksesta. Mä en siis olis valmis maksaan mitä tahansa saadakseni jotain jonka tehokkuudesta ei ole vielä varmuutta just mulle. Olen kyllä kiinnostunut asiasta...

Mitä tuo cambridge-kuuri tulee maksamaan?

ei niin mitää hajua eikä kiinnosta. olkoon minkä hintainen tahansa, liityn silti.

Aina se on riski kun laittaa rahansa johonkin joka lupaa taivaat ja maat mutta takuita ei ole lopputuloksesta. Mä en siis olis valmis maksaan mitä tahansa saadakseni jotain jonka tehokkuudesta ei ole vielä varmuutta just mulle. Olen kyllä kiinnostunut asiasta...

55e maksaa viikon satsi. Mutta tosiaan mitään muuta ei tarvitsekaan ostaa, mitä nyt vichyä jos niitä haluaa juoda. Ja minusta tuo oli halpa hinta, siihen nähden mitä sillä sai aikaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Alkuperäinen kirjoittaja sugarplum:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Mäkään en oo koskaan ollu näin läski ku oon nytte :kieh: mut alotan laihiksen tai elämäntapamuutoksen mä haluan laihaks/normaali painoseksi...mä oon herttileijaa "vasta" 27v en halua elää loppuelämää läskinä :snotty:

Peesi! Tosin olen ollut painavampikin ku nyt.. Mutta kumminki liian painava..

Mieheni on sanonu etten sais mennä alle 95kg ( sinnekki matkaa ) mutta olen kyllä itse ihan erimieltä... :xmas:

Täh? Onko miehesi joku fatlover? Vai pelkääkö hän että alat näyttää liian hyvältä ja muut miehet kiinnostuvat sinusta?
Eikö hän välitä terveydestäsi?
Onko hän itse lihava?

tälläset miehet on ällöjä :x Tuttavapiirissä oli yks tällänen.

Yhteistyössä