En "osaa" käyttää lyhyitä paitoja synnytyksen jälkeen (ongelma tämäkin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Janttu

Vieras
Raskausaikana käytin aina pitkiä, mahan yli meneviä paitoja. Ja mammahousuissa oli korkea vyötärö. Oli mukavan lämmin talvellakin, ei ollut selkä paljaana.

Nyt olen synnytyksen jälkeen suurinpiirtein palannut entisiin mittoihini, siis entiset vaatteet mahtuvat päälle. Mutta en jotenkin osaa käyttää noita lyhyitä paitoja. Ihan ihmettelen, miten olen voinut käyttää noin lyhyitä paitoja, että selkä on paljaana, jos vähän kumartuu. Ja silloin nuo paidat näyttivät mielestäni hyviltä päälläni, mutta nyt (johtunee varmaan pömpöttävästä vatsasta) ne eivät oikein edes pue minua....

Ongelma tämäkin :( Pitänee pysyä ikuisesti mammakuosissa :)

Periaatteessa itselläni on ihan sama. Nyt tämän toisen raskauden jälkeen olen tyhjentänyt kaapistani melkein kaikki "tavalliset" paidat ja pidän vallan pidempiä. Ensimmäisen jälkeen olin heti timmissä kunnossa ja mahakin oli litteä ns normi.Silloin vielä käytin kaikkia lyhyitä paitojakin.. Mutta nyt ei tule mieleenkään!
Onneksi ostelin jo raskausaikani ihan tavallisia pidempiä paitoja ja toppeja, ne menevät nytkin kun mahaa ei enää ole.. Onneksi oma maha oli sen verran pieni, etten mitään varsinaisia mammavaatteita ole koskaan tarvinnut.. Ihan tavallisissa pärjäsin hienosti loppuun asti!

Mutta siis tuttu tunne, onneksi nyt onkin paljon saatavilla pidempiä paitoja! Kerrankin muoti, jossa on järkeä oikeasti!

Yhteistyössä