En osaa käyttää tätä uutta palstaa !!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitylim
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Äitylim

Jäsen
12.09.2010
132
0
16
Lapinlahti
En löydä profiiliani. Piti vaihtaa uusi nimimerkki, koska entistä en saanut kirjautumaan joten olen ulkona kaikista entisistä kerhoistani. Vastasin minulle tulleeseen viestiin, mutta siihen en ole saanut vastausta takaisin. Mitä varten tämä uudistus piti tehdä ? Miten saan takaisin ne ekalla nimimerkilläni olleet tiedot ja myös sen nimimerkin takaisin itselleni ? Laitoin jo viestiä ylläpitoon. Kiitos jos joku jaksaa vastata, käyn huomenna netissä illalla.
 

Yhteistyössä