en osaa olla syyllistämättä...:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuutikki

Vieras
Mies oli eilen pitkästä aikaa viihteellä, ja tuli ihan ajoissa kotiin jne. ilta oli mennyt hyvin.(yleensä tuppaa menemään lievästi yli nuo illat)
Mua vaan vituttaa. Aloitin jo tämän purnauksen iltaa ennen kun lähti ja manasin piruja seinille miten humalassa on ja joutuu varmasti tappeluihin..
Nyt kun on ollut krapulassa ja vähän kuumeessakin niin makoillut vaan koko päivän ja minä hoidan 6kk vauvaa. Jotenkin niin vituttaa että edes olettaa toisen tekevän jotain pyytämättä lapsen eteen tällaisina päivinä.
Pitäis vaan tehdä itse mukisematta kaikki..
...tosi sekava teksti, mutta jotenkin vaan niin vituttaa!!

Tekis mieli jos itse tässä pääsen joskus viihteelle tehdä ihan samoin, nukkua 14 asti ja valittaa koko päivä paskaa oloa ja olla panematta tikkuakaan ristiin, mutta kun en raaski..

Totkai vituttaa! Sehän on ihan normaalia. Mutta eipä siitä sen enempiä johtopäätöksiä tarvitse vetää. Siis jos mies käyttäytyy noin vain krapulassa ja kantaa vastuunsa.

Onpa toisella tosi kiva lähteä, kun vaimo valittaa kotona. Ei olisi minustakaan kiva lähteä kotoa mihinkään, jos mies aina vaan purnaisi siitä ja tästä ja tosta. Kyllä sitä tulis itekkin otettua överiksi asti ;)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ei kai kuumeisen (ja krapulaisen) miehen täydy vauvaa hoitaa :snotty:

jos minä olisin kuumeessa ja krapulassa niin kyllä täytyisi vauvaa hoitaa..Näin se vaan menee vaikkei pitäisi. Miksi äitien pitää aina jaksaa?

Uskon kyllä, että vituttaa. Niin mullakin tekis tuossa tilanteessa. Viime viikonloppuna ukko oli venenäyttelyssä ja ihan tillintallin tuli takas siltä reissulta, siis baarien kautta. Mä täällä kotona kahden alle 3v. lapsen kanssa.... ja seuraavana päivänä ukko makaa sohvalla haisten valkosipulille ja vanhalle viinalle, tekemättä yhtään mitään.... ja ARVAA KETÄ VITUTTI!!!! Tosiaan tekis mieli tehdä joskus samoin, mut en raaski jättää lapsia ja lähtee baariin........ tällaista se vaan on tää äippänä olo.... välillä täytyy hoitaa sitä kolmattakin lasta(siis ukkoa)GGGRRRRRR................

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

jos minä olisin kuumeessa ja krapulassa niin kyllä täytyisi vauvaa hoitaa..Näin se vaan menee vaikkei pitäisi. Miksi äitien pitää aina jaksaa?

oho, tuli jostain syystä tuolleen paksulla tekstillä..ei tarkoitus

Ei äitienkään aina tarvii jaksaa.
Jotain vikaa on jossain, jos lasten hoito jää aina äidin harteille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onpa toisella tosi kiva lähteä, kun vaimo valittaa kotona. Ei olisi minustakaan kiva lähteä kotoa mihinkään, jos mies aina vaan purnaisi siitä ja tästä ja tosta. Kyllä sitä tulis itekkin otettua överiksi asti ;)

Niinpä...jos mies jäkättäisi pitkin iltaa ennen kun olen edes ehtinyt lähteä, niin saattaa olla että vetäisin lärvät, enkä tekisi seuraavana päivänäkään mitään, vaan makaisin sängyssä kuten mies edellisiltana etukäteen mäkätti :snotty:

no se on voivoi, jos et anna sen hoitaa lasta silloin, kun olet kuumeessa ja krapulassa.

Eli vika ei olekaan tässä päivässä, vaan mies ei muutenkaan osallistu?
(sitten on mielestäni aika turha ihmetellä sitä, miksei hän nyt kuumeessa ja krapulassa osallistu...)
No, siitä teidän pitää keskustella vaikka huomenna, kun toinen ei ole enää krapulassa, ja on ehkä vastaanottavaisempi.

Ei mun ole koskaan tarvinnut. Kyllä lapsen isä on ( 10 vuotta) hoitanut lasta aina silloin kun olen ollut kipeä tai krapulassa. Ja toki muutenkin.
Eli EI ÄITIEN PIDÄ AINA JAKSAA!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niinpä...jos mies jäkättäisi pitkin iltaa ennen kun olen edes ehtinyt lähteä, niin saattaa olla että vetäisin lärvät, enkä tekisi seuraavana päivänäkään mitään, vaan makaisin sängyssä kuten mies edellisiltana etukäteen mäkätti :snotty:

Aivan. Kun ei se mäkättämällä mihinkään parane, päinvastoin!

Mutta niin, mä en vaadi enkä edes oleta että mies hoitaisi lapsia jos hän on kipeä tai krapulainen. Eikä hänkään vaadi minun osallistumista moisiin jos itse olen kipeä tai jos mulla on darra.

Ja mua ärsyttäisi kiukutteleva ja nalkuttava puoliso niin paljon, etten periaatteestakaan tekisi yhtään mitään vapaaehtoisesti :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ohoh:

Ei mun ole koskaan tarvinnut. Kyllä lapsen isä on ( 10 vuotta) hoitanut lasta aina silloin kun olen ollut kipeä tai krapulassa. Ja toki muutenkin.
Eli EI ÄITIEN PIDÄ AINA JAKSAA!

Kiva että on hoitanut, mutta meillä ei ainakaan hoida, samaten jos päiväs aikaan tellusta tulee urheilua niin silloin ei herraa auta mennä häiritsemään... no itsepähän olen mieheni valinnut, mutta jos olisi ennen lasta näytetty edes yhden päivän tapahtumat etukäteen niin ei tuon kanssa kyllä lasta olisi kuunapäivänä tullut :( Sori tää purkaus.

Eikö noiden ulkonakäymisten pitäisi lapsiperheissä olla kivaa ja rentouttavaa aikaa kavereiden kanssa? Tosi mukavaa lähteä, jos toinen nalkuttaa kaksi iltaa ennen ja ties kuinka monta iltaa jälkikäteen.. Toki, jos toinen vain pääsee ja käy usein, niin se on eri juttu, mutta jos harvoin pääsee. En mä tajua.

Eiköhän teidän parisuhteen ongelmat ole paljon syvemmällä kuin yhdessä tai parissa baarireissussa? Sä taida purkaa nyt mieheen kaikki muutkin turhautumat ja muut pahat fiilikset. Oletko sä joskus kateellinen miehelle siitä, että se pääsee päiväksi töihin ja sä et pääse mihinkään?

Yhteistyössä