M
mitä tehdä ?
Vieras
Siis niin, että saisin edes jotain tuttavia, saati sitten ystäviä. Ja lisäksi, jos jotenkin ihmeen kaupalla johonkin ihmiseen onnistun tutustumaan, niin se ystävyys ja tuttavuus kuitenkin aina häviää. (Olen koittanut pitää jonkin verran yhteyksiä näihin ihmisiin, mutta ei siitä mitään tule, kun se on aina yksipuolista)
Kun sitä edes tietäisi, missä on vika ja mitä tekee väärin. Olen mielestäni ihan kohtelias ja ystävällinen töissä ja harrastuksissa ja kaikkialla muuallakin, mutta ikinä en vaan saa luotua sellaista kontaktia kehenkään, että saisi luotua jotain henkilökohtaisempaa tuttavuutta. Ja en tiedä sitten, mutta jotenkin vaan minulle tulee käytännössä kaikista muista ihmisistä sellainen tunne, että he ottavat sen lähinnä loukkauksena ja häiritsemisenä, jos koittaa tutustua.
Miten minä oikein teen itsestäni tuttavuus- ja ystävyyskelpoisen ihmisen
Kun sitä edes tietäisi, missä on vika ja mitä tekee väärin. Olen mielestäni ihan kohtelias ja ystävällinen töissä ja harrastuksissa ja kaikkialla muuallakin, mutta ikinä en vaan saa luotua sellaista kontaktia kehenkään, että saisi luotua jotain henkilökohtaisempaa tuttavuutta. Ja en tiedä sitten, mutta jotenkin vaan minulle tulee käytännössä kaikista muista ihmisistä sellainen tunne, että he ottavat sen lähinnä loukkauksena ja häiritsemisenä, jos koittaa tutustua.
Miten minä oikein teen itsestäni tuttavuus- ja ystävyyskelpoisen ihmisen