N
nyt harmaana
Vieras
ei ole tarpeeksi alalta työkokemusta. 2.5v ei vissiin ole paljoa. Mitenkähän sitä sit pääsis kouluun, kun töihin ei oteta ilman koulutusta, kouluun ei pääse ilman työkokemusta :/ jossain mättää...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:ei ole tarpeeksi alalta työkokemusta. 2.5v ei vissiin ole paljoa. Mitenkähän sitä sit pääsis kouluun, kun töihin ei oteta ilman koulutusta, kouluun ei pääse ilman työkokemusta :/ jossain mättää...
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mihin kouluun sä olet hakenut kun olet nyt tiedon saanut? Pääsykokeet vasta tulossa...
Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
Meidän luokalla vanhin opiskelija oli yli lähemmäs 50-vuotias ja hoitoala siis kyseessä, joten ap et todellakaan ole liian vanha tuohon hommaan =).
Alkuperäinen kirjoittaja :):Jos päätös oli, että "ei työkokemusta", niin tee oikaisupyyntö. "Minulla on työkokemusta 2,5 vuotta, liitteenä kopiot työtodistuksista."
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :):Jos päätös oli, että "ei työkokemusta", niin tee oikaisupyyntö. "Minulla on työkokemusta 2,5 vuotta, liitteenä kopiot työtodistuksista."
Mitä itse olen seurannut aikuiskoulutuksen hakuehtoja, niin työkokemusta pitää usein olla yli 4 vuotta..
Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :):Jos päätös oli, että "ei työkokemusta", niin tee oikaisupyyntö. "Minulla on työkokemusta 2,5 vuotta, liitteenä kopiot työtodistuksista."
Mitä itse olen seurannut aikuiskoulutuksen hakuehtoja, niin työkokemusta pitää usein olla yli 4 vuotta..
No sitten ap:n ei auta valittaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
Nuorisokoulutuksissa on paljon n. 30-45 -vuotiaita. Varsinkin hoitoalalla, mutta myös muuten. Nykyisin kun on tapana myös vaihdella ammattia. Ei olla siinä mihin joskus teininä ollaan kouluttauduttu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistäs koulusta nyt jo hakutulokset on tullu? Yleensä ne tulee vasta juhannuksen aikoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:mä taas ihmettelen miten voi olla jo 2.5 vuotta työkokemusta alalta johon ei pitäisi päästä töihin ilman koulutusta? Niinhän sä tossa alussa juuri sanoit, töihin vaaditaan koulutus? Mene vuodeksi pariksi hankkimaan lisää sitä työkokemusta, sitten pääset?