En päässyt kouluun kun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
ei ole tarpeeksi alalta työkokemusta. 2.5v ei vissiin ole paljoa. Mitenkähän sitä sit pääsis kouluun, kun töihin ei oteta ilman koulutusta, kouluun ei pääse ilman työkokemusta :/ jossain mättää...

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
ei ole tarpeeksi alalta työkokemusta. 2.5v ei vissiin ole paljoa. Mitenkähän sitä sit pääsis kouluun, kun töihin ei oteta ilman koulutusta, kouluun ei pääse ilman työkokemusta :/ jossain mättää...

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Jos päätös oli, että "ei työkokemusta", niin tee oikaisupyyntö. "Minulla on työkokemusta 2,5 vuotta, liitteenä kopiot työtodistuksista."

Mitä itse olen seurannut aikuiskoulutuksen hakuehtoja, niin työkokemusta pitää usein olla yli 4 vuotta..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos päätös oli, että "ei työkokemusta", niin tee oikaisupyyntö. "Minulla on työkokemusta 2,5 vuotta, liitteenä kopiot työtodistuksista."

Mitä itse olen seurannut aikuiskoulutuksen hakuehtoja, niin työkokemusta pitää usein olla yli 4 vuotta..

No sitten ap:n ei auta valittaa. :)

Nuorisokoulutukseen sitten.

jos ikää 33v :D

Nuorisokoulutuksissa on paljon n. 30-45 -vuotiaita. Varsinkin hoitoalalla, mutta myös muuten. Nykyisin kun on tapana myös vaihdella ammattia. Ei olla siinä mihin joskus teininä ollaan kouluttauduttu.

No sitten ap:n ei auta valittaa. :)

ei pidä paikkaansa. kaikkeen aikuiskoulutukseen ei todellakaan vaadita yhtään työkokemusta...

No ei kai sinne kaikkia voida ottaa jos 300 hakijaa... Löytyi joukosta varmaan sinua soveltuvampia hakijoita! Ei mulla ollu päivääkään työkokemusta kun nuorena yo:na hain sairaanhoitajakoulutukseen ja pääsin,todistusten paremmuus ja soveltuvuus alalle siinä ratkaisi!

Nuorisokoulutukseen sitten.

jos ikää 33v :D

Nuorisokoulutuksissa on paljon n. 30-45 -vuotiaita. Varsinkin hoitoalalla, mutta myös muuten. Nykyisin kun on tapana myös vaihdella ammattia. Ei olla siinä mihin joskus teininä ollaan kouluttauduttu.

Ihan tosi, sinne vaan "nuoriso"puolen kautta. Siihen aikuislinjaan taidetaan tosiaan vaatia vielä enemmän sitä työkokemusta. Tarkistapa hakuajat, ehkä ehtisit vielä hakemaan!

itse hain hoitoalan aikuiskoulutukseen vähän niinkuin vahingissa (en tiennyt että on myös nuorisopuoli), minkään laista kokesmusta ei alalta ole ja pääsin kouluun

mä taas ihmettelen miten voi olla jo 2.5 vuotta työkokemusta alalta johon ei pitäisi päästä töihin ilman koulutusta? Niinhän sä tossa alussa juuri sanoit, töihin vaaditaan koulutus? Mene vuodeksi pariksi hankkimaan lisää sitä työkokemusta, sitten pääset?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
mä taas ihmettelen miten voi olla jo 2.5 vuotta työkokemusta alalta johon ei pitäisi päästä töihin ilman koulutusta? Niinhän sä tossa alussa juuri sanoit, töihin vaaditaan koulutus? Mene vuodeksi pariksi hankkimaan lisää sitä työkokemusta, sitten pääset?

Esimerkiksi koulunkäyntiavustajana voi työskennellä vielä joissakin kunnissa ilman tutkintoa. =)

Lainaus ei onnistunut, joten näin sitten:

vieras:
"Mistäs sä sen voit tietää, ootko joku nosferatu?"

Mitä tekemistä vampyyreillä on asian kanssa? :o

Nostradamus teki niitä ennekirjoituksia :xmas:

Yhteistyössä