En päästänyt miestäni vauvauintiin ..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Miten te uskallatte päästää miehenne vauvauintiin? Ainakin minulle tuli heti mieleen, että hän menee sinne kuolaamaan muita naisia vähissä vaatteissa.
Tulee mieleen erotiikkaravintolat.

Ymmärrän täysin mistä kirjoitat. Itse en suoranaisesti kieltänyt vaan sanoin, että on vain naisille. Ei enää ottanut asiaa puheeksi.

Erityisesti yksinhuoltajat etsivät itselleen uutta miestä epätoivoisesti kaikkialta ja kaikenaikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo, ne vastasynnyttäneet mammat vasta eroottisia onkin, hohhoijaa.

Eiväthän he vastasynnyttäneitä le. Eikös vasta kolmikuisina aloiteta vauvauinti? Ei silloin enää kenelläkään mahaa ellei läski.

Joo hyvä vaan että et päästäny minä ainaki kuolaan siellä vauvauinnissa niitä miehiä :p harmi vaan kun vauva on vähän tiellä, präskii kovasti jos saa kaasariin vettä kun minä vahtaan niitä isiä siellä :p Pitäisköhän mun jättää tuo vauva kotiin seuraavaksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja en päästäisi:

Eiväthän he vastasynnyttäneitä le. Eikös vasta kolmikuisina aloiteta vauvauinti? Ei silloin enää kenelläkään mahaa ellei läski.

Mun maha roikkuu ainakin 8 v synnyttämisen jälkeen. Ei läskiä vaan venynyttä nahkaa, joka ei oo koskaan palautunut. Ja uskomaton syy ap:lla :D
Ei hyvä luoja, miten miehenne kestää teitä sairaalloisen mustasukkaisiä akkoja!??

Alkuperäinen kirjoittaja tupuliini:
Ymmärrän täysin mistä kirjoitat. Itse en suoranaisesti kieltänyt vaan sanoin, että on vain naisille. Ei enää ottanut asiaa puheeksi.

Erityisesti yksinhuoltajat etsivät itselleen uutta miestä epätoivoisesti kaikkialta ja kaikenaikaa.

Pitääköhän ne mua siellä yksinhuoltajana, kun aina käyn yksin? =) Mulla on kyllä mies mut hän ei ole sinut vartalonsa kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja roikkuvamaha:
Alkuperäinen kirjoittaja en päästäisi:

Mun maha roikkuu ainakin 8 v synnyttämisen jälkeen. Ei läskiä vaan venynyttä nahkaa, joka ei oo koskaan palautunut. Ja uskomaton syy ap:lla :D
Ei hyvä luoja, miten miehenne kestää teitä sairaalloisen mustasukkaisiä akkoja!??

vai sairaalloisen mustasukkaisia....paljon riippuu myös minkälainen syötti. olettaen roikkuvasta mahastasi miehesikään ei mikään kalenteripoika ole. Oma mieheni usein sekoitetaan Hunksien Tommiin ja todellakin aina yritetään iskeä, vaikka kuinka sanoo, että ei ole kiinnostunut ja vauva mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja Liiba:
Alkuperäinen kirjoittaja tupuliini:

Pitääköhän ne mua siellä yksinhuoltajana, kun aina käyn yksin? =) Mulla on kyllä mies mut hän ei ole sinut vartalonsa kanssa.

Eli et uskalla ottaa mukaan, olet mustis,

Yhteistyössä