Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jee:Alkuperäinen kirjoittaja Liiba:Alkuperäinen kirjoittaja tupuliini:Ymmärrän täysin mistä kirjoitat. Itse en suoranaisesti kieltänyt vaan sanoin, että on vain naisille. Ei enää ottanut asiaa puheeksi.
Erityisesti yksinhuoltajat etsivät itselleen uutta miestä epätoivoisesti kaikkialta ja kaikenaikaa.
Pitääköhän ne mua siellä yksinhuoltajana, kun aina käyn yksin? =) Mulla on kyllä mies mut hän ei ole sinut vartalonsa kanssa.
Eli et uskalla ottaa mukaan, olet mustis,
Alkuperäinen kirjoittaja Liiba:Alkuperäinen kirjoittaja jee:Alkuperäinen kirjoittaja Liiba:Alkuperäinen kirjoittaja tupuliini:Ymmärrän täysin mistä kirjoitat. Itse en suoranaisesti kieltänyt vaan sanoin, että on vain naisille. Ei enää ottanut asiaa puheeksi.
Erityisesti yksinhuoltajat etsivät itselleen uutta miestä epätoivoisesti kaikkialta ja kaikenaikaa.
Pitääköhän ne mua siellä yksinhuoltajana, kun aina käyn yksin? =) Mulla on kyllä mies mut hän ei ole sinut vartalonsa kanssa.
Eli et uskalla ottaa mukaan, olet mustis,
Mieheni ei halua tulla koska on ylipainoinen, senkin pälli =)
Alkuperäinen kirjoittaja tupuliini:Alkuperäinen kirjoittaja roikkuvamaha:Alkuperäinen kirjoittaja en päästäisi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo, ne vastasynnyttäneet mammat vasta eroottisia onkin, hohhoijaa.
Eiväthän he vastasynnyttäneitä le. Eikös vasta kolmikuisina aloiteta vauvauinti? Ei silloin enää kenelläkään mahaa ellei läski.
Mun maha roikkuu ainakin 8 v synnyttämisen jälkeen. Ei läskiä vaan venynyttä nahkaa, joka ei oo koskaan palautunut. Ja uskomaton syy ap:lla
Ei hyvä luoja, miten miehenne kestää teitä sairaalloisen mustasukkaisiä akkoja!??
vai sairaalloisen mustasukkaisia....paljon riippuu myös minkälainen syötti. olettaen roikkuvasta mahastasi miehesikään ei mikään kalenteripoika ole. Oma mieheni usein sekoitetaan Hunksien Tommiin ja todellakin aina yritetään iskeä, vaikka kuinka sanoo, että ei ole kiinnostunut ja vauva mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja roikkuva maha:Alkuperäinen kirjoittaja tupuliini:Alkuperäinen kirjoittaja roikkuvamaha:Alkuperäinen kirjoittaja en päästäisi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo, ne vastasynnyttäneet mammat vasta eroottisia onkin, hohhoijaa.
Eiväthän he vastasynnyttäneitä le. Eikös vasta kolmikuisina aloiteta vauvauinti? Ei silloin enää kenelläkään mahaa ellei läski.
Mun maha roikkuu ainakin 8 v synnyttämisen jälkeen. Ei läskiä vaan venynyttä nahkaa, joka ei oo koskaan palautunut. Ja uskomaton syy ap:lla
Ei hyvä luoja, miten miehenne kestää teitä sairaalloisen mustasukkaisiä akkoja!??
vai sairaalloisen mustasukkaisia....paljon riippuu myös minkälainen syötti. olettaen roikkuvasta mahastasi miehesikään ei mikään kalenteripoika ole. Oma mieheni usein sekoitetaan Hunksien Tommiin ja todellakin aina yritetään iskeä, vaikka kuinka sanoo, että ei ole kiinnostunut ja vauva mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja roikkuva maha:Alkuperäinen kirjoittaja roikkuva maha:Alkuperäinen kirjoittaja tupuliini:Alkuperäinen kirjoittaja roikkuvamaha:Alkuperäinen kirjoittaja en päästäisi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo, ne vastasynnyttäneet mammat vasta eroottisia onkin, hohhoijaa.
mieheni on ihan hyvän näköinen ja itsestään huolehtiva ihminen. toiset osaa katsoa myös muiden sisimpään, ulkonäkö ei ehkä se kaikkein tärkein. ja eipä minuakaan ole kukaan haukkunut rumaksija edelleen... sairaalloisen mustasukkainen olet.
Alkuperäinen kirjoittaja roikkuva maha:Alkuperäinen kirjoittaja roikkuva maha:Alkuperäinen kirjoittaja tupuliini:Alkuperäinen kirjoittaja roikkuvamaha:Alkuperäinen kirjoittaja en päästäisi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo, ne vastasynnyttäneet mammat vasta eroottisia onkin, hohhoijaa.
Vai että oikein aina yritetään iskeäEhkä nyt saatat pikkasen liikaa luulla miehestäsi. Kyllä ne kaikki on siellä ihan muusta syystä kuin kuolaamassa sun miestäsi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo, ne vastasynnyttäneet mammat vasta eroottisia onkin, hohhoijaa.
Sama tuli mulla mieleen
Alkuperäinen kirjoittaja ????????:mikä helvetin hunksien tommi??? siellä mitään tommeja ole!
Alkuperäinen kirjoittaja tupuliini:Alkuperäinen kirjoittaja ????????:mikä helvetin hunksien tommi??? siellä mitään tommeja ole!
Ei enää, mutta oli aikaisemmin Tommi Mäkinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tupuliini:Alkuperäinen kirjoittaja ????????:mikä helvetin hunksien tommi??? siellä mitään tommeja ole!
Tommi Mäkinen on se ralliautoilija eikä mikää hunks![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tupuliini:Alkuperäinen kirjoittaja ????????:mikä helvetin hunksien tommi??? siellä mitään tommeja ole!
Alkuperäinen kirjoittaja tupuliini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tupuliini:Alkuperäinen kirjoittaja ????????:mikä helvetin hunksien tommi??? siellä mitään tommeja ole!
jeps, kaimoja olivat. eikö kukaan tosiaan muista ko. hemmoa? googlettamalla löytyy ja tosiaan siis Tommi Mäkinen
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Voi hyvää päivää.... Käsi sydämelle: kuinka moni palstamamma olisi oikeasti edes kiinnostunut jostain Hunksien näköisestä tyypistä? Tai no, olin minäkin... teininä.