En pysty harrastamaan seksiä miehen kanssa joka sanoi minua lihavaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja klp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

klp

Vieras
Rakastan miestä kovasti (tiedän että hän rakastaa minua) ja ollaan oltu yhdessä KAUAN , mutta sen jälkeen kun mies sanoi minua lihavaksi (vahingossa, ohimennen, en usko että todella tarkoitti) en pysty suhtautumaan normaalisti hänen lähestymiseensä tms. Koen että olen kammottava läski ja hän ei todellisuudessa voi haluta minua. tuntuu että kaikki on pilalla
.

Oma mieheni sanoo usein minua läskiperseeksi. Mutta hän sanoo, ettei se ole paha asia, joten sitä ei pidä ottaa loukkauksena. Ja itse kyllä oikeastaan tykkäänkin, että olen vähän pyöreä. Niin, jos miehesi pitää sinua viehättävänä, ei läskiksi kutsuminen ihan välttämättä kaada maailmaa.

Ei sana "lihava" ole synonyymi vastenmieliselle, kammottavalle läskille.

Miehesi mielestä olet lihava. Jos olet hälle kuitenkin kaikki nämä vuodet kelvannut, niin todennäköisesti kelpaat jatkossakin.

Aivan älytöntä vetää Hello Kitty-raivarit moisesta.

En ole vetänyt mitään raivareita. Tuntuu vain että olen kuvottava/vastenmielinen tms. Tiedän että mies haluaa ja rakastaa minua > en vain pääse tämän oman fiilikseni ohi eteenpäin..

En ole vetänyt mitään raivareita. Tuntuu vain että olen kuvottava/vastenmielinen tms. Tiedän että mies haluaa ja rakastaa minua > en vain pääse tämän oman fiilikseni ohi eteenpäin..

Kaikki lähtee siitä, että on sinut itsensä kanssa ja tykkää itse itsestään. Siihen sun täytyy saada muutos, niin olet samantien haluttava myös muiden mielestä. Itsestään tykkääminen näkyy ulospäin ja on seksikästä. Itsensä väheksyntä ja mollaaminen ei ole kenestäkään haluttavaa.

Sulla on kaks vaihtoehtoa. Joko kerrot miehelles, että ymmärrät et ei tarkottanu loukata, mut silti loukkaannuit TAI et kerro, nielet loukkaantumises ja löydät itsetuntos.

Valitatko itse painostasi? Puhutko itsestäsi lihavana? Jos teet sitä, silloin vain nielet loukatun ylpeytes ja myönnät et näinhän teen itsekin. Miehet on hyvin paljon yksinkertaisempia ajatuksissaan kuin me naiset. Jos puhut siitä kuinka lihava oot (vaikket tarkota että oot oikeesti lihava), mies saattaa ajatuksissaan sanoa pyöreyttäs lihavuudeksi.

NYT vain itsetuntoa kehiin!!! Ja katso tää Doven juttu, jos et ole vielä nähnyt. Tää missä naiset kuvailee itsensä ammattipiirtäjälle joka ei näe niitä, sit joku muu kuvailee sen saman naisen. Ja aina se itsekuvaus näyttää paljon rumemmalta kuin se mitä se toinen sussa näkee.

http://www.youtube.com/watch?v=Qxk0Xs69ioA

Tuntisin varmasti ihan samoin, kuin sinä, jos mieheni moista sanoisi. Olen raskauksien aikana lihonnut aika paljon ja kesti aikansa, että pääsin takaisin omiin mittoihini. Jos mies olisi tuolloin edes vitsillä jotain vartalostani kommentoinut, en olisi varmasti antanut hänen edes koskea itseeni. En luultavasti edes sen jälkeen, kun kilot oli karistettu. Itseluottamuksestahan se lähtee, tottakai, mutta minkäs teet... Eipä tollaset puheet sitä itseluottamusta kohota! Ymmärrän hyvin tunteesi. Yritä jotenkin päästä sinuiksi itsesi kanssa. Ellei muuten, niin laihduta ja trenaa vartalosi sellaiseksi, että se miellyttää itseäsi.

Yhteistyössä