en pysty käsittään :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
siis miesten aivot toimii kyllä aivan eri tavalla kun naisten. tai sit toi mun yksilö on vaan joku luonnonoikku :whistle: :xmas:

eilen tein ison kasan ruokaa jota jäi yli. illalla tuskastelin miehelle kun ei ne kattilat mahdu jääkaappiin (juu ei tarvii takertua siihen et olis voinu laittaa pienempään rasiaan :D ) mut sain ne kuitenki tungettua. sanoin miehelle et en oo kotona ku tuut töistä (tänää ) et syö eilistä ja se sanoi että joo.
tänään sit tultii pojan kanssa kotiin,niin mies veti leipää ja totesin vaan et leivällä sit ajattelit nälkäs poistaa ku ruokaakin olis,niin mies totes et jaa missä,ei hän huomannu :headwall: :D ja siis se on joutunu ottaa leivänpäälliset jääkaapista sillee et on ensin siirtäny ne kattila pois edestä :xmas:

ja tämä ei sitten ollut miehen haukkumista eikä valittamista,ihan hyvässä hengessä naureskelen sille täällä,et turha yrittää vääntää mitään sellasta :)

Meillähän pidetään just tosta syystä kaikki miehen elintarvikkeet jääkaapin hyllyjen etuosassa ja mun takana. Siis esim mä syön oltermannia, mies polaria, joten polar on edempänä. Ellei näin tee, vanhentuu miehen ruuat samalla,ku mies marisee, ettei o muuta ku leipää (joka on keskellä pöytää, koska pöydällä olevasta leipälaatikosta sitä ei voi osata edes etsiä ;) ) Kuka lapsia kaipaa, ku miehessäki on niin paljon hoitamista? :p

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Meillähän pidetään just tosta syystä kaikki miehen elintarvikkeet jääkaapin hyllyjen etuosassa ja mun takana. Siis esim mä syön oltermannia, mies polaria, joten polar on edempänä. Ellei näin tee, vanhentuu miehen ruuat samalla,ku mies marisee, ettei o muuta ku leipää (joka on keskellä pöytää, koska pöydällä olevasta leipälaatikosta sitä ei voi osata edes etsiä ;) ) Kuka lapsia kaipaa, ku miehessäki on niin paljon hoitamista? :p

hyvä idea! :D

jääkaapin ovi on sepposen selällään ja mies seisoo sen edessä. missä maito? miiisssäää maaito? kuka on vieny maidon?
siihen minä sitten tylsistyneenä joka päiväiseen tavaroiden "etsimiseen": kato rakas siihen oveen?oiko siellä?
ai,joo kiitos.

:laugh:
Kuulostaa niin tutulle! Meillä kans sellanen pikkujuttu, ei tosiaan valittamisen arvoinen mutta kuitenkin. Pyysin miestä hakemaan pojalle lyhythihaisen bodyn, se tuo t-paidan. Sanoin että pyysin lyhythihaista bodya, no sit se tuo pitkähihaisen bodyn! Joo, okei enää ensanonu mitään, puin vaan kiltisti pojalle bodyn. Onhan näitä lukuisia muita ;)

mun isä ja lasteni ukki 46.v mies, kävelee silmälasit otsallaan ja kiroilee, sillä juurihan hän laittoi ne tuohon pöydälle ja JOKU on siirtäny ne. niin, että eine mihinkään muutu.

Tää on niin tuttua, että voisin kuvitella itseni kirjoittaneen tuon aloituksen. Meillä käy monesti myös niin, että olen tehnyt ruoan valmiiksi ja laittanut sen jääkaappiin...itselläni saattaa olla jonkin sortin menoa, niin mies soittaa sitten perään, että "ootko ajatellut jotain ruokaa tälle päivää" :headwall: :headwall: Ja olen lähtiessäni sanonut / joskus jättänyt jopa lapun pöydälle, että ruoka kaapissa.

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
siis miesten aivot toimii kyllä aivan eri tavalla kun naisten. tai sit toi mun yksilö on vaan joku luonnonoikku :whistle: :xmas:

eilen tein ison kasan ruokaa jota jäi yli. illalla tuskastelin miehelle kun ei ne kattilat mahdu jääkaappiin (juu ei tarvii takertua siihen et olis voinu laittaa pienempään rasiaan :D ) mut sain ne kuitenki tungettua. sanoin miehelle et en oo kotona ku tuut töistä (tänää ) et syö eilistä ja se sanoi että joo.
tänään sit tultii pojan kanssa kotiin,niin mies veti leipää ja totesin vaan et leivällä sit ajattelit nälkäs poistaa ku ruokaakin olis,niin mies totes et jaa missä,ei hän huomannu :headwall: :D ja siis se on joutunu ottaa leivänpäälliset jääkaapista sillee et on ensin siirtäny ne kattila pois edestä :xmas:

ja tämä ei sitten ollut miehen haukkumista eikä valittamista,ihan hyvässä hengessä naureskelen sille täällä,et turha yrittää vääntää mitään sellasta :)

Luulin,että mieheni on ainut laatuaan! Onneksi on muitakin hatarapäitä! =)

Yhteistyössä