en saa mesevirusta pois enkä tunne ketää "nörttiä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
|O

oon tehny levyn eheytyksen, poistanu mesen, tehny täydet virus-skannaukset kolmella eri ohjelmalla, asentanu mesen uudestaan ja sit toimikin pari päivää jotenkuten mut nyt taas alko meseikkunoita välkkyyn ja mun mese lähettelee kavereille sitä viruslinkkiä :headwall:
apua perkele |O :'(

Meillä mies on auttannut monen monta kaveria tässä virus jutussa.. Onneksi osaa... Liikkeessä taitaa olla aikas tyyristä hommaa...

badass asukko kovinkin kaukana ??? Vois toi mun ukko auttaa asiassa.. laita vaikka yh:ta..

NO ei käyttöjärjestelmää tarvi asentaa uudestaan ton viruksen takia!!
Mee www.afterdawn.com sivulle ja hae hakusanalla mesevirus. Tulee miljoona apuvaihtoehtoa keskustelupalstalta.

Meillä lähti Ccleanerillä, kokeilin kuutta eri ohjelmaa ja vaikka mitä muita juttuja, toi oli ainoa mikä tehosi.
http://www.download.fi/tyopoytaohjelmat/haittaohjelmien_poisto/ccleaner.cfm

Sain tänään koneeni takaisin viikon paussin jälkeen... Mesevirus iski oikein kunnolla, eikä virustorjunta enää auttanut vaan löysi kokoajan niitä lisää. Vein liikkeeseen puhdistettavaksi ja taasen toimii. Päätin etten enää meseä edes asenna!! Ikävää kun lähetteli kaikille mitä kummallisempia viestejä/linkkejä...

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Sain tänään koneeni takaisin viikon paussin jälkeen... Mesevirus iski oikein kunnolla, eikä virustorjunta enää auttanut vaan löysi kokoajan niitä lisää. Vein liikkeeseen puhdistettavaksi ja taasen toimii. Päätin etten enää meseä edes asenna!! Ikävää kun lähetteli kaikille mitä kummallisempia viestejä/linkkejä...

Tuliko tuo kalliiksi?

Mulla on kans just pöytäkone huollossa, ilmeisesti toi mesevirus laitto jumii niin se ainaki liikkeessä sano se mies. Ja mun tyttö perhana oli avannu jonku paskalinkin vaikka oli kielletty.

Alkuperäinen kirjoittaja ---:

Mulla ihan täsmälleen sama homma kun sulla. Tai no soitin erääseen firmaan, jotka hoitavat näitä juttuja ja hakivat koneeni kotoa korjaukseen. 90? tuli maksamaan tuo *erkeleen mese-virus.

Mä avasin sen linkin mut peruin kun se alko lataamaan.Nyt aina kun aukaisen koneen niin siellä väijyy joku sovellus joka haluaa latautua koneelle.Olen aina perunut niin ei kai se sit koneelle tuu.Tuntuu vaan niin kuin se ois joku hämähäkki joka pomppaa silmille kun vaan pääsee :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:
Mä avasin sen linkin mut peruin kun se alko lataamaan.Nyt aina kun aukaisen koneen niin siellä väijyy joku sovellus joka haluaa latautua koneelle.Olen aina perunut niin ei kai se sit koneelle tuu.Tuntuu vaan niin kuin se ois joku hämähäkki joka pomppaa silmille kun vaan pääsee :ashamed:

Mäkin painoin siinä vaiheessa kiinni, kun alkoi lataamaan, koska epäilykset heräsivät. Ehti kuitenkin hyökätä koneelle.. :( Nyt en uskalla avata koko meseä enää.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:

Koneellesi on luultavasti tullut siis jo joku osa viruksesta. Ainakin jos palomuuri blokkaan koko ajan service.exe :ä pääsemästä nettiin. Muuttuu ajan kuluessa ainakin mservice.exe :ksi tuo "sovellus"
Poistettavia tiedostoja ainakin sexy.exe ja pelkkä sexy Löytyvät WINDOWsin juurelta yleensä.

Mulla itseoppinut tietokone.nero poisti mesevirusta noin seitsemän tuntia ja nyt vaikuttaa kone puhtaalta.

Tuo virus muuntautuu ja luo itselleen uusia olinpaikkoja koneella koko ajan:( Linkistä uusia versioita ilmaantuu koko ajan, jopa ruottinkielisiä ja you tuben kaltaisia.

_VAROKAA_ :/

Yhteistyössä