En saa orgasmia yhdynnässä. Vibraattori asiaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ujous
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ujous

Vieras
Eli siis en ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä. Enkä käsipelillä yksin enkä toisen kanssa. Edellisessa suhteessa keksittiin, että vibraattoria voisi kokeilla. Vibraattori siis stimuloi pelkästään klitorista. Tällä keinolla sitten orgasmin sain yhdynnässä.

Olen seurustellut nyt vajaan puoli vuotta ihanan miehen kanssa. Seksi on oikeasti ihanaa ja hyvää vaikka orgasmia en saakaan. Mies kuitenkin haluaa, että minäkin saisin sen orgasmin. Sanoin, että josko ruettaisiin ottamaan se minun oma lelu mukaan seksiin. Hän epävarma miten seksi sitten onnistuu, kun siinä välissä "jotain". Kuitenkin sanoi, että kokeillaan.

Seksiä olemme siis harrastaneet, mutta lelu pysynyt kaapissa. Toisaalta haluan itsekkin kokeilla sitä ja saada hänenkin kanssaan. Pitäisikö itse vaan sanoa, että nyt kokeilaan vaan odotanko, että hän ottaa asian puheeksi??

En tiedä kerroinko nyt tähän asiaan kaikkea oleellista, mutta kysykää ja antakaa neuvoja :)

Sanot lopputohinoissa että "ootas hetki" ja otat vibran esille. Ei siinä sen kummempaa. Kyllä aikuisen partnerin tulisi ymmärtää että jos extrastimulaatio on ainoa tapa toiselle saada, niin näin sitten toimitaan. Luulisi että on miehellekin kivempaa että säkin saat. Jos mies ei tätä ymmärrä/hyväksy, niin sitten on kunnon keskustelun paikka.

Yleensä orgasmin saan melko pian wiban kanssa. Entisessä suhteessa siis hoideltiin ensin minut ja sitten mies. En epäile, etteikö mies halua sitä mukaan, kovin ujoja vaan ollaan molemmat! Nyt täältä rohkaisu haen, että ensi kerralla sitten. Ensimmäinen kerta se varmasti "vaikein" on.

Siitä vaan kaivelet lelusi yöpöydälle odottelemaan sopivaan käyttöönottohetkeä. Ei siitä sen kummempaa numeroa tarvitse tehdä. Älä nyt missään nimessä jää odottelemaan miehen ehdotuksia, vaan ole itse aloitteellinen. Sinun nautinnostahan tässä on kysymys.

Rohkeesti vaan vibra esiin. Saatko muuten teidän puuhissa? Ts. saatko suuseksissä, käsipelillä, pystyykö mies tuottamaan sulle jotenkin orkun? Jos ei, voi asia olla arkaluontoisempi. Meillä mun mies itse joskus ehdottelee, että otettais lelut kaapista, kun tietää, että saan yhdynnässä vaikeasti (muuten kyllä antaa mulle hyvät orkut). Ja on meillä miehellekin leluja... ;)

[QUOTE="Tosimies";29022820]Tosimies ei anna naisensa käytellä mitään koneita sängyssään. Jos ei saa, niin akka kiertoon.[/QUOTE]

^^Ja täällä pitkän parisuhteen ammattilainen näemmä jakelee elämänohjeita. Suloista. (Tuitui!)

Rohkeesti vaan vibra esiin. Saatko muuten teidän puuhissa? Ts. saatko suuseksissä, käsipelillä, pystyykö mies tuottamaan sulle jotenkin orkun? Jos ei, voi asia olla arkaluontoisempi. Meillä mun mies itse joskus ehdottelee, että otettais lelut kaapista, kun tietää, että saan yhdynnässä vaikeasti (muuten kyllä antaa mulle hyvät orkut). Ja on meillä miehellekin leluja... ;)

En saa. Nautin kyllä älyttömästi, mutta SE jää saamatta. Nyt vaan härkää sarvista kiinni siis :)

Tosimiehelle en jaksa edes vastata mitään!

Miksette voi ottaa lelua käyttöön ilman seksiä joku kerta. Antaa miehen nähdä mikä on meininki. Luulisi olevan sitten helpompi yhdistää se myös seksiin mukaan kun kyseessä on ns. tuttu juttu.

mä saan kyllä helposti muutenkin mutta silti meillä on aika usein leluja mukana touhuissa. niillä voi kätevästi myös kiihottaa miestäkin samalla kun itseä. rohkeesti vaan lelut mukaan, saattaa mieskin innostua niistä enemmän kun huomaa mitä kaikkea niillä voi tehdä :)

Eikä sen vehkeen tarvitse välissä olla. Takaapäin tai reiden alta kun mies sinua lykkii, niin hän voi samalla hoidella sinua vibraattorilla tai voit tehdä sen itse. Oudolta se voi miehestä tuntua aluksi, mutta kun hän tajuaa, että nautit, niin hän pääsee omissa hekumoissaan korkeammille huipuille. Surinaksi vain!

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
[QUOTE="Tosimies";29023076]Vids or it didn't happen :)

varaudu siihen, että mies heittää sinut ulos leluinesi :([/QUOTE]

Älä kuuntele tätä pelleä. Taitaa olla tosi surkimus sängyssä, kun pitää tulla tänne purkamaan katkeruuttaan.

Lupaan tulla kertomaan. Tänään ei nähdä, mutta keskiviikkona! Seurustelen sellaisen miehen kanssa, joka ei todellakaan tule heittämään minua leluineni kanssa ulos, joten kommenttisi ei hetkauta minua suuntaan eikä toiseen. Huutele vain jos siitä sinulle parempi mieli tulee :)

Yhteistyössä