V
väsynytvieras
Vieras
Liittoamme on takana 4.5 vuotta ja aviossa olemme ollu kohta 2 vuotta. meillä on kaksi lasta joista vanhempi on minun edellisestä liitostani. ja nyt alati mielessäni on kysymys: voinko enää kutsua tätä parisuhteeksi? seksiä ei ole, saati läheisyyttä. näistä jälkimmäisen puute surettaa minua huomattavasti enemmän kuin ensimmäinen. emme enää puhu asioista ja itse olen taas jälleen kerran masennuksen syöverissä... mies on ihan täynnä masennustani (sitä että nukun koko ajan ja jos ei nukuta niin otan lääkkeitä että nukun.. ). menetin vastikää äitini (kohta 8kk äidin kuolemasta ) ja tämä asia on edelleen mielessä päivittäin. varsinkin viikonloppuna kun on aikaa pysähtyä ajattelemaan asioita. äidin menetys tuntuu siltä kuin olisin sen perimmäisen tukipilarin elämästäni menettänyt. ei minulla ole enää isääkään, siskotkin ovat hyvin etäisiä. tuntuu ettei minulla ole enää muuta kuin mies ja hänkin on nyt kääntänyt selän, koska on niin täynnä masennustani.. viimeiseksi vaihtoehdoksi jää turvautua siihen perkeleen pilleripurkkiin joka sit kuitenkin tuo lohtua, se turruttaa niin ettei enää tunnu missään.. meidän suhde on silminnähden kärsinyt tästä. samoin lapset. masennuksesta huolimatta jaksaisin ehkä huolehtia heistä, mutta tarvitsisin siihen miehen tukea, jota en saa. ymmärrän kyllä ettei hän enää jaksa. mä en enää itsekään taida jaksaa.
olen miettinyt että ehkä minun paikkani olisi kuitenkin jossain muualla kuin perheeni luona. lapsia en masennukseltani jaksa hoitaa, joten pakko kai ne miehelle olisi jättää.. en kyllä tiedä miten pärjäisin yksinkään, kaipaan toista aikuista ihmistä rinnalleni.. haluaisin kovasti pelastaa liittomme, mutta en ole varma onko asiat vierineet jo liian pitkälle. niin pitkälle ettei niille ole enää mitään tehtävissä.
on meillä välillä hyviäkin aikoja, kun kaikki näennäisesti on hyvin. siltikään nämä hyvät ajat eivät tuo takaisin sitä läheisyyttä ja seksiä, mikä parisuhteeseen kuuluu. en muista kokeneeni näitä luoja muista milloin.. en tiedä mitä pitäisi tehdä...
olen miettinyt että ehkä minun paikkani olisi kuitenkin jossain muualla kuin perheeni luona. lapsia en masennukseltani jaksa hoitaa, joten pakko kai ne miehelle olisi jättää.. en kyllä tiedä miten pärjäisin yksinkään, kaipaan toista aikuista ihmistä rinnalleni.. haluaisin kovasti pelastaa liittomme, mutta en ole varma onko asiat vierineet jo liian pitkälle. niin pitkälle ettei niille ole enää mitään tehtävissä.
on meillä välillä hyviäkin aikoja, kun kaikki näennäisesti on hyvin. siltikään nämä hyvät ajat eivät tuo takaisin sitä läheisyyttä ja seksiä, mikä parisuhteeseen kuuluu. en muista kokeneeni näitä luoja muista milloin.. en tiedä mitä pitäisi tehdä...