en tiedä mitä teen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
olen koulussa ja en enää jaksa. Ammatti ei kiinnosta oikeastaan pätkääkään. Säälittää lapset, kun joutuvat joka aamu herään hoitoon eikä äitiä edes kiinnosta koulua käydä. Sitten kotona ei enää iltaisin jaksa mitään kun vie voimia opiskelu.
Jos jätän kesken olen käynyt vain peruskoulun...
Onko sillä merkitystä onko ammatti vai ei kun tahdon hoitaa lapsia kotona aina?!
Paineet opiskelusta on kovat, jokainen toivoo että kohta valmistun, onko edelleenkään merkitystä?
En tiedä mitä teen enää... Olen puolivälissä raskaanakin. :'(

Jos mitenkään vaan jaksat ja jos olet jo pitkällä opinnoissa, niin kyllä kehottaisin vielä jatkamaan. Voi se ammattitutkinto kuiteskin olla ihan kätevä tulevaisuudessa... Mutta jos et jaksa, niin sitten et jaksa, mutta eikö sillon kannattais kuitenkin mennä vielä johonkin toiseen koulutukseen...?
:hug:

mulla vähä sama tilanne...olen koulussa jonka kiinnostus laskenut kuin lehmän häntä...no nyt olen äitiyslomalla, syksyllä pitäs jatkaa...no oon vuoden päästä (toivottavasti) saamassa osan tutkinnosta suoritettua (siis kandidaatti vaiheen) ja aattelin et yritän vaikka väkisin käydä siihen asti..ku ei mullakaan ole tätä koulua ennen ku peruskoulu tutkinto...ja oon "jo" 22... =) mut ehtii sitä koulun penkille vaikka nelikymppisenä, ku on lapset jo isompia ja silloinkin on vielä 20 vuotta työelämää jälellä...
mut voimia ap..! :heart:

Yhteistyössä