En tiedä mitä tehdä miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vainaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vainaja

Vieras
Olemme olleet yhdessä nyt melkein 5 vuotta. Viimeisen puoli vuotta olen kärvistellyt ero ajatuksen kanssa. Emme asu yhdessä. Minua on alkanut enenemissä määrin ärsyttää mieheni ällöttävät tavat ja olemus. Hän on lihonut ja finnejäki tullut.
Hän ei välitä hygieniastaan (ei ole ikinä liiemmin),
hän on helvetin sotkuinen (poikamiesboksi on poikamiesboksi, kaljalaatikoita, vaatteita, sarjiksia, roskia lattialla, pöydillä roskia), juo kaljaa joka päivä yli sixpäkin ja vkonloppuisin enemmän. On kuitenkin töissä joo, mutta silti, juo liikaa!!
Olen puhunut hänen kanssaa näistä asioista ja hän on samaa mieltä itsestään. Ja juomisesta.
Olen muutaman kerran sopinut hänen kanssaan, että hän on viikolla arkipäivät juomatta ja juo sit vaik perjantai tai lauantai illan. Se lupaus on jokaisena kertana pettänyt.
Ollaan toisinaan keskusteltu yhteen muutosta. Mutta se on mahdoton ajatus, ellei toi ota itsestään niskastaan kiinni, koska, olen myös sen sanonut hänelle, että minä en ala kotisiivoojaksi, joka turhautuu hänen perässään keräessään likaisia vaatteita lattioilta..
Seksikin jo ällöttää tuollaisen lihonneen, hikisen ja hampaita pesemättömän kanssa, joka ei välitä edes ostaa uusia vaatteitakaan risaisten tilalle.
Muuten on hauskaa yhdessä kovasti ja ajattelemme usein samoja asioita samaan aikaan ja toinen avaa suunsa ja sieltä tuleekin se asia, mitä toisen pit just sanoa..
Mutta mies on vaan niin helvetin kakara, että ei tommoisen kanssa voi mitään tulevaisuutta perustaa!!!!! MENEE HERMOT!!
Ite haluan miehen, joka pitää ulkonäöstään ja terveydestään huolta, syö ja juo terveellisesti ja pitää kämppänsä siistinä. Semmoinen on seksikästä..
Huoh....kiitos purkauksen mahdollisuudesta..

Haluaisin niin kovasti olla tietty tuon kanssa yhdessä pitkään, mutta en oikeast halua, jos se meinaa elää kuin juuri kotoa muuttamaan päässyt pikku teini. Ja haluaisin vieläkin pitää häntä seksikkäänä, mutta en voi mitään.. hävettää itseänikin myöntää, että minua ällöttää. Ja olen sanonut hänellekin sen, että turha tulla vonkaamaan seksiä kaljan löyhkäsenä ja hikisenä..

Hänestä tulee mieleen joku lyhyt pituudelleen venytetty rulla, johon kirjoitan mitä pitäisi tehdä ja hän myöntäilee tosissaan. Mutta sitten rulla kiepsahtaa takaisin alkuun kun päästää irti ja taas alkaa uudestaan, hän ei tajua mitään.. on vaan viattoman typerä..

Kuulostaa siltä, ettei miehellä mene kovin hyvin. Ja juominen täyttää mennentullen alkoholismin merkit (johon olisi hyvä hakea hoitoa). Ihminen ei muutu niin kauan kun ei ole ongelmaakaan. Se sitten, että sinulla on asian kanssa ongelma ei vältämättä ole riittävästi tehdäkseen siitä hänelle sisäisen ongelman, jota olisi sitten motivaatiota lähteä korjaamaan.

Ei ole kyllä ihmisen itsekunnioitus ihan kohdillaan, jos ei edes perushygieniasta huolehdi...

Mä olen ajatellut, että annan hänelle aikaa vuoden loppuun asti tehden selväksi, että sillä on näytön paikka, rakastaako se mua oikeasti ja haluaisi olla kanssani vielä vanhanakin kiikkuskeinussa yhdessä (niinkuin itse ilmaisi).. Jos ei sen tahdon voimat riitä, niin en voi mitään..
Sitäpä en ymmärräkään, miten toinen voi kuvitella, että haluan häntä seksuaalisesti, vaikkei pidä ulkonäöstään ja hygieniastaan huolta??

"Kuulostaa siltä, ettei miehellä mene kovin hyvin."
No pari vuotta sitten valitteli, että masentaa. Mutta nykyään ei ole ainakaan ilmaissut mulle mitään ja ihan tyytyväisen näköisenä se noita arkisia puuhiaan suorittaa.. Huonoksi tavaksi yltyneet nuo juopottelut ym.

Minusta hän tarvisi ammattiauttajan apua, jo ihan pelkästään tuon juomisen kanssa. Siitä sitten voisi alkaa muutkin asiat hoitumaan, et yksin pysty olemaan hänelle ainoa tuki, muuten han muutos olisi jo tapahtunut. Ja muutenkin Varmasti sulle tosi rankkaa. Jos menisitte vaikka johonkin pariterapiaan tms. Kuinka vanhoja olette, edes noin suunnilleen? Mitä vanhempi, sitä vaikeampi tapoja on muuttaa. Pystyisikö hänen vanhemmat tai muu perhe myös tukemaan muutoksessa? Hänen pitää ymmärtää, että nyt on viimeinen tilaisuus tarttua itseään niskasta jos meinaa pitää sinut lähellään ja elämänsä edes jotenkin hallinnassa.