En tiedä mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyttö-88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyttö-88

Vieras
Olen ollut nykyisen poikaystäväni kanssa yhdessä n. puoli vuotta. Poikaystäväni on upea mies ja rakastan häntä. Mutta usein mietin, että kulutanko turhaan aikaa hänen kanssa kun olen vasta parikymppinen tyttö ja hänellä on 7 vuotta enemmän ikää ja tietenkin enemmän kokemuksia suhteista kun minulla?
En halua luopua poikaystävästäni sillä pelkään tekeväni virheen. Onko muilla kokemuksia samanlaisesta tilanteesta?

nuoren ihmisen epävarmuutta sinä vain podet, ei kummempaa. Ihminen ei elämästä eteenpäin tiedä, joten pitää tyytyä siihen, että elää täydesti nykyisyyttä.

Poikaystäväsi haluaa olla kanssasi, ei hän mieti menneitä suhteita eikä tuleviakaan. Hän keskittyy teidän suhteeseenne. Olet oma itsesi, se on parasta. Rooleja ottamalla kätkemme oman itsemme eikä sellainen kanna parisuhteessa. Saat olla kokemattomampi, hänestä se on varmasti sinulle eduksi!

Tietysti katsot elämässä eteenpäin siinä mielessä, että opiskelet tai käyt töissä tulevaisuuttasi ajatellen. Olkoon miten tahansa, toisen varaan ei heittäydytä, sillä oli ikäeroa tai ei, jokainen on viime kädessä itsensä varassa, meni ihmissuhteet ja elämä miten tahansa. Meillä kaikilla.

Hyvä ihmissuhde ei ole koskaan turhaa. Siitä nautitaan täysillä ja ilman pelkoa.

Jos ainoa epäröintiä aiheuttava asia on ikäero, unohda koko juttu.
Oletteko jotenkin eri kehitysvaiheessa/elämänvaiheessa? Toivooko hän jo perhettä ja sinä bilekaveria?
Ei kenenkään kanssa ole heti alussa selviä säveleitä, vaikka olisi samanikäinenkin. Tuo pohdintasi on viisautta ja saat vastauksen ihan itseltäsi.

Ikäeromme ei haittaa minua sillä olen yleensä viihtynyt paremmin vanhempien miesten kanssa. Mutta enemmän ehkä itseäni huolettaa se etten ole oikeastaan ollut kunnon seurustelu suhteessa aikasemmin. Mieheni haluaa sitoutua minuun sekä suunnitella yhteistä tulevaisuutta. Minua ehkä mietityttää, että olenko "sen oikean" kanssa ja että onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella? Ystäväni mielestä en ole kunnolla rakastunut mieheen kun tämmöisiä ajattelen!

Mikä ihmeen kiire sinulla on asioita päättämään? Puolen vuoden yhdessä olon jäkeen ollaan vielä tutustumis - ja rakastumisvaiheessa. Rakkaus on jotain joka on vasta tulollaan.

että ajattelet noin. Puoli vuotta on tosiaan lyhyt aika ja ihan selvästi et ole korviasi myöten rakastunut häneen. Et epäröisi hetkeäkään, jos olisit. Antakaa ajan kulua, ihastus, rakastuminen voi johtaa ihan rakastamiseen tai sitten loppua.

Yhteistyössä