En tiedä, miten jaksan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Millä voimalla minä sitä selkärankaa enää kasvatan?
Eilen puhuin miehelle siitä aiheesta, että hän saa mennä ja tulla miten haluaa, mutta minulla ei ole aikaa pois perheen luota. Hän siihen vastasi, että "ajattele jos me tanssittaisiin sinun pillin mukaan, en ikinä saisi mennä mihinkään".

Tänään monta kertaa pökin miestä hereille. Lopulta nousi ja käveli lasten huoneen ovelle. Kysyin, että mikä nyt on. Sanoi, että väsyttää niin kauheasti. Nousin ylös, mies meni huilaamaan ja hoidin aamutoimet.

Olisit sanonut, että sinuakin väsyttää, jatkanut sängyssä pötköttämistä ja pukannut miehen hoitamaan aamutoimet.

Nythän te tanssitte miehen pillin mukaan, etkä sinä saa ikinä vapaata.

Miten noin lapselliset ihmiset tekee lapsia. jos mun ukko roikkus omilla teillä koko viikonlopun, se ois entinen, taidatte olla joku wt-porukka joka vääntää kakruja vain tukiasten toivossa ja turha sulla on valittaa, että ukko sitä ja ukkos tätä, parempi erota ja sitten oikeasti vasta jaksaa kun ei tartte kolmea lasta hoitaa,
kuinka nuoria pentuja oikeen ootte? vaikutatte hirveän tyhmiltä, ootteko käyny vaan amiksen jos sitäkään.

Miten noin lapselliset ihmiset tekee lapsia. jos mun ukko roikkus omilla teillä koko viikonlopun, se ois entinen, taidatte olla joku wt-porukka joka vääntää kakruja vain tukiasten toivossa ja turha sulla on valittaa, että ukko sitä ja ukkos tätä, parempi erota ja sitten oikeasti vasta jaksaa kun ei tartte kolmea lasta hoitaa,
kuinka nuoria pentuja oikeen ootte? vaikutatte hirveän tyhmiltä, ootteko käyny vaan amiksen jos sitäkään.
Onneksi ei olla yhtä lapsellisia kuin sinä, joka käyt aukomassa naamaasi nimettömänä keskustelupalstalla. Muut ovat sentään osanneet kommentoida.

Yhteistyössä