En tiedä miten suhtautua =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zelda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

zelda

Jäsen
01.06.2007
417
0
16
Alkoi viikonloppuna hurja vuoto ja jouduin päivystykseen.Pantiin tippaan ja ihmeteltiin,että mitä tehdään.Kuukautiset jäivät pois,kun aloitin mielialalääkityksen syksyllä.Verikokeessa sitten raskaushormoonit olivat korkeat,joten olin ollutkin raskaana.
Miten voi olla mahdollista,kun tammikuussa tein muutaman testin,kun oireita oli ja vuotoa jonkin verran,mutta monta negaa tuli.
Minkäänlaisia raskaus oireita ei ole ollut.Ei väsymysta ,rintojen nipistelyä ei mitään.Pahoinvointia minulla ei koskaan ole ihan alussa ollutkaan eikä myöhemminkään,kuin hiukan etovaa oloa joskus.Väsymys on aina alussa ollut tosi hurjaa ja olisinkin voinut nukkua 24/7.
lapsia minulla on jo 4 ja tämä siis oli nyt 7.keskenmeno.Raskaaksi en ole tullut ilman avustusta(clomifenit) tai yhden kerran,mutta sekin meni kesken.Siis ehkäisyä ei ole ollut käytössä,mutta eipä ole seksiäkään ollut jatkuvan tiputtelun vuoksi kuin muutaman kerran.
Tässä nyt olen ihmeissää,kun tavallan suren menetettyä raskautta,mutta en oikeen osaa surran,kun en edes tiennyt olevani raskaana.En tiedä tämä on jotenkin hirveän vaikea selittää :(

Ei kai sulla ole kohdunulkoista raskautta? Tutkittiinko se? Mulla kanssa vuosi niin, että tehtiin kaavinta, mutta sikiö löytyi lopulta munatorvesta. Eli jos tulee kipuja, niin mene joutuin sairaalaan.

Mitä haet avauksillasi? Monellekin palstalle kirjoitellut samaa.
http://www.liberovaipat.fi/Pages/Forum/ForumThread.aspx?id=2844&PostID=f395dc9508af4f9a9f5da8b9eb35caaa

Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:
http://www.liberovaipat.fi/Pages/Forum/ForumThread.aspx?id=2844&PostID=f395dc9508af4f9a9f5da8b9eb35caaa

Ehkä hän hakee vertaistukea tai vain tahtoo purkaa sydäntään? Eipä ole pakko lukea, jos häiritsee! Ääliö.

Mutta Zelda olen hirmuisen pahoillani ja voimia!

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Amp2:
Ehkä hän hakee vertaistukea tai vain tahtoo purkaa sydäntään? Eipä ole pakko lukea, jos häiritsee! Ääliö.

Mutta Zelda olen hirmuisen pahoillani ja voimia!

:hug:

Ymmärrän että hakee vertaistukea mutta jos monellekin palstalle kirjoitelee samaa niin kyllä menee aika huomion hakuisuudeksi,
toivottavasti ap kuitenkin nyt selviää.

älä ajattele asiaa niin, että olisi siihen suhtauduttava jotenkin. sinähän suhtaudut jo.
ei ole olemassa mitään "oikeaa" tapaa siihen suhtautua - on ihan OK sanoa ,että hei,en sure ja ihan yhtälailla on OK sanoa, että itkettää ja surettaa.
älä liikaa mieti, mitä sinun tulisi tuntea.ihminen tuntee kokoajan jotakin.älä koita järkeistää tunteitasi tai syyllistyä niistä mitenkään.

hyvää ja kaunista kevään odotusta Sinulle ja perheellesi.

Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:

Siksi kirjoitin tänne,kun Liberoon ei sitten näköjään pääse kirjautumaan,taas vaihteeksi.Vertaistuke lähinnä haen,että onko muille sattunut vastaavaa.Keskenmeno on jo tuttu juttu minulle,vaikka yksikään niistä ei ole helppo ollut.Varsinkan 18 ja 19 viikolle ehtineet =(.
Enkä kyllä yleensä kirjoittele monelee palstalle,kuten jotkut muuta nayttävät nii tekevä.
Hyvä se on siinä harmaana viisastella.Ei ole tarkoituksen lasta enää hankkiakkaan,joten kai se on ehkäisy hommattava näiden 12 vuoden raskaaksi tulemattoman vuoden jälkeen!

Yhteistyössä