En tiedä onko ollut- baby Brianna - vanhemmille kidutuskuolema(oma mielipiteeni)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lania
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta turha kauhistella täällä! Siitä ei ole mitään hyötyä.

Asioihin pitäisi puuttua kun näkee jotain asiatonta, humalaiset vanhemmat lasten kanssa, vanhemmat lyö lasta yms.

Nostettu esimerkiksi. Ja toisaalta minusta ihan hyvä, että aletaan heräämään todellisuuteen ja puuttumaan asioihin. Minusta lasta ei häpäistä- kyllähän tyhmäkin tajuaa, ettei lapsen oma vika. MItä häpäistämistä siinä on? Pieni enkelityttö, voi itku.

Alkuperäinen kirjoittaja Lania:
Nostettu esimerkiksi. Ja toisaalta minusta ihan hyvä, että aletaan heräämään todellisuuteen ja puuttumaan asioihin. Minusta lasta ei häpäistä- kyllähän tyhmäkin tajuaa, ettei lapsen oma vika. MItä häpäistämistä siinä on? Pieni enkelityttö, voi itku.

No mieti tuntuisko kivalle, jos sun lapsesta tai itsestäsi esiteltäisiin tuollaisia kuvia kuoleman jälkeen?

Alkuperäinen kirjoittaja z:

No mieti tuntuisko kivalle, jos sun lapsesta tai itsestäsi esiteltäisiin tuollaisia kuvia kuoleman jälkeen?

Ei se kuolema ole mikään ihmeellinen asia, joten en ymmärrä pointtiasi! Jos minä tekisin lapselleni tuollaista, toivoisin hänen voivan jatkaa edes elämää hyvänä esimerkkinä! Ja jos minä kuolen, ei minua haittaa, jos kuviani käytetään, jos niillä on hyvä tarkoitus. Mutta tämä on minun mielipiteeni, hyväksyn eriävätkin mielipiteet ;).

Alkuperäinen kirjoittaja z:

Joo mut mieti ne vanhemmat tekisen vauvalle!!!

tonne "käyttöohjeisiin" tuli ohjeistus, että jos linkkiä laittaa, niin pitää olla selonteko siinä viestissä että mitä linkki pitää sisällään..Tämä siitä syystä ettei kukaan avaa linkkiä ja järkyty näkemästään.

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopoika:
Musta turha kauhistella täällä! Siitä ei ole mitään hyötyä.

Asioihin pitäisi puuttua kun näkee jotain asiatonta, humalaiset vanhemmat lasten kanssa, vanhemmat lyö lasta yms.

Peesi tälle, tehdään jotein niin ettei näin pääse enään tapahtumaan.

Yhteistyössä