L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin käydä ne ampumassa
Alkuperäinen kirjoittaja Hm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin käydä ne ampumassa
Btw, tuo on laiton uhkaus.
Alkuperäinen kirjoittaja Lania:Nostettu esimerkiksi. Ja toisaalta minusta ihan hyvä, että aletaan heräämään todellisuuteen ja puuttumaan asioihin. Minusta lasta ei häpäistä- kyllähän tyhmäkin tajuaa, ettei lapsen oma vika. MItä häpäistämistä siinä on? Pieni enkelityttö, voi itku.
Alkuperäinen kirjoittaja z:Alkuperäinen kirjoittaja Lania:Nostettu esimerkiksi. Ja toisaalta minusta ihan hyvä, että aletaan heräämään todellisuuteen ja puuttumaan asioihin. Minusta lasta ei häpäistä- kyllähän tyhmäkin tajuaa, ettei lapsen oma vika. MItä häpäistämistä siinä on? Pieni enkelityttö, voi itku.
No mieti tuntuisko kivalle, jos sun lapsesta tai itsestäsi esiteltäisiin tuollaisia kuvia kuoleman jälkeen?
Alkuperäinen kirjoittaja z:Alkuperäinen kirjoittaja Lania:Nostettu esimerkiksi. Ja toisaalta minusta ihan hyvä, että aletaan heräämään todellisuuteen ja puuttumaan asioihin. Minusta lasta ei häpäistä- kyllähän tyhmäkin tajuaa, ettei lapsen oma vika. MItä häpäistämistä siinä on? Pieni enkelityttö, voi itku.
No mieti tuntuisko kivalle, jos sun lapsesta tai itsestäsi esiteltäisiin tuollaisia kuvia kuoleman jälkeen?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mitä tuolla linkissä on? En uskalla katsoa joten kertokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopoika:Musta turha kauhistella täällä! Siitä ei ole mitään hyötyä.
Asioihin pitäisi puuttua kun näkee jotain asiatonta, humalaiset vanhemmat lasten kanssa, vanhemmat lyö lasta yms.
Alkuperäinen kirjoittaja Hm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voisin käydä ne ampumassa
Btw, tuo on laiton uhkaus.