en tiedä teinkö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
oikean ratkaisun.olemme olleet naimisissa 6vuotta ja meillä on kaksi lasta. tapasin viime jouluna entisen poikakaverin ja olemme pitäneet siitä lähtien salaa yhteyttä tekstiviestein,soiteltu ja tapailtu.Nyt kerroin miehelleni että haluan erota ja lähteä lasten kanssa.kuitenkin on ristiriitanen olo.rakastan miestäni,mutta haluan olla entisen kanssa.pelkään miten lapset suhtautuu tilanteeseen ja onko oikea ratkaisu.

Varaudu sitten siihen, että katumus saattaa iskeä eikä entinen aviomies haluakaan palata enää yhteen. Siis eihän siinä pakosta noin käy, mutta varaudu kuitenkin. Ruoho kun ei ole aina vihreämpää aidan toisella puolen eikä siihen vanhan suolan janottamiseen kannata aina kiinnittää huomiota.

Lennosta vaihtaminen sisältää omat riskinsä eikä ole oikein kypsän aikuisen toimintaa muutenkaan. Mutta mikäs minä olen ketään neuvomaan. Jos tämä on todellista pohdintaa niin ap olet jo itse vastannut kysymykseesi koska joudut kysymään neuvoa muilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Lennosta vaihtaminen sisältää omat riskinsä eikä ole oikein kypsän aikuisen toimintaa muutenkaan. .

Mä olen samaa mieltä. Parisuhteen ratkaisemattomat ongelmat seuraa siihen uuteen suhteeseen ja tulee esille kun ensihuuma on hälvennyt, jos lennossa vaihtaa.
Ongelmat ei välttämättä edes ole parisuhteessa, vaan sitä yrittää ratkoa omia (itsetuntoja minuus) ongelmiaan eroamalla ja syyttää pahasta olosta huonoa suhdetta, vaikka kyse on jostain ihan muusta.

Yhteistyössä