en tykkää itsestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja periksi annoin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

periksi annoin

Vieras
olen epäonnistunut vain tässä elämässä. Mulla on todella huono itsetunto, ei kunnian himoa, olen laiska ja saamaton, en jaksa tehdä mitään, mikään ei kuitenkaan onnistu. olen arvoton sonta kasa enkä arvosta edes itse itseäni. tulevaisuus näyttää yhtä synkältä.. olen luopunut toivosta että minusta ikinä tulee mitään. lisäksi kehoni on täynnä vikoja.

negatiivisista asioista voi opettaa ittensä irti jos haluaa. pitää vain lakata valittamatta elämän epäoikeudenmukaisuudesta ensin. ei sen kuulukaan olla oikeudenmukaista.

mikään ei estä ilkeää ihmistä opettelemaan olemaan vähemmän ilkeä.

Mitä sillä on väliä?
Oletko katsonut sohvanvaltaajia?
Ei nekän mitää ahkeruuden ja kunnianhimon ja älyn ja kauneuden ruumiililstumia ole ja rakastavat itseään. Ja sellaisa on oikeasti ja paljon ja siksihän se sarja on niin hauska ja hyvä ja pidetty. He pitävät itsestään ja toisistaan.

Suomessa kaikki on sitä samaa raada itsesi kuoliaaksi, ole parempi kuin muut-sontaa.

Et ole yhtään vähemmän arvokas vaikka makaat perseelläsi loppuelämän.

Ei ennen tarvinnutkaikkien käydä edes töissä ja eläkkeelle työttömyydestä pääsi viiskymppisenä. Mun eno luki aina päivät sarjakuvia, kun koulusta tullessa poikkesin moikkaamassa sitä. Sillä oli astma ja sen takia ei tehnyt ikinä mitään, ei niillä lapsiakaan ole. Kyllä se itsestään tykkää, vaikka ei töissä ole käynyt. Puolisokin sillä on.

Nykyajan hapatusta tuo suorittaminen.

Yhteistyössä