En tykkää naisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekasikiö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekasikiö

Vieras
Mä en tykkää naisista, en ole koskaan tykännyt. En osaa ystävystyä naisten kanssa, en ymmärrä sitä epäsuoraa vihjailutyyliä millä kommunikoidaan naisten kanssa. En jaksa selkäänpuukotuksia ja suuttumisia jostain pikkuasioista jotka on jäänyt multa huomaamatta. Mulla on ollut aina poika- ja miespuoleisia kavereita, joiden kanssa tulen hyvin juttuun. En osaa naisten small talkia. Tykkään puhua ajankohtaisista asioista, leffoista, autoista, remontista, yhteiskunnallisista asioista. En ole kiinnostunut meikeistä, en lapsista enkä muodista tai sisustuksesta. Mutta. Nyt olen naimisissa ja mulla on mustasukkainen mies. Mitä tästä seuraa? Mulla ei ole enää siis muita kavereita kuin aviomies ja työkaverit joiden kanssa olen väkisinkin tekemisissä. En voi tavata miespuolisia kavereitani enkä luoda uusia suhtita ilman että mies tulee mustasukkaiseksi.

Elämä on välillä ihan scheissee.

Tulet toimeen miesten kanssa, kun ne on niin reiluja ja suoria, mutta kuitenkin onnistut löytämään mieheksesi sen ääliön ja aloitat sen kanssa vielä parisuhteenkin? Okei.

[QUOTE="vieras.";29232403]Tulet toimeen miesten kanssa, kun ne on niin reiluja ja suoria, mutta kuitenkin onnistut löytämään mieheksesi sen ääliön ja aloitat sen kanssa vielä parisuhteenkin? Okei.[/QUOTE]

No älä, kyl nyt vituttaa. Ei se ollut tollanen kun seurusteltiin, mut on nykyään kauheen mustis. Kun meen ulos nätisti pukeutuneena, se sanoo puolileikillään että ei päästä mua sen näkösenä. Ei se mua oikeesti kiellä, mutta näen sen silmistä että se ei haluis päästää mua. Siit tulee paha mieli, enkä sitten viiti mennäkään.

[QUOTE="a p";29232426]No älä, kyl nyt vituttaa. Ei se ollut tollanen kun seurusteltiin, mut on nykyään kauheen mustis. Kun meen ulos nätisti pukeutuneena, se sanoo puolileikillään että ei päästä mua sen näkösenä. Ei se mua oikeesti kiellä, mutta näen sen silmistä että se ei haluis päästää mua. Siit tulee paha mieli, enkä sitten viiti mennäkään.[/QUOTE]

Etkö sä nyt käyttäydy itse kuin ne vihaamasi naiset, eli teet jotain omia tulkintoja toisen silmistä..? Missä se suora puhe?

Paskamainen tilanne sulla. :/ Ja kuulostaa siltä että tuo tilanne vain pahenee... Tekisi kyllä mieli sanoa sulle että tapaa kavereitasi kuitenkin vaikka mies siitä närkästyisi. Mä olen ollut tuossa tilanteessa ja se meni pahaksi... Nyt ollaan erottu ja elämä hymyilee. Uusi mieheni ei ole mustis, tapaan jopa hänen kavereitaan. :D

Muistutat vähän mua. Mun on vaikea ystävystyä naisten kanssa myös. Kiinnostuksen kohteetkin osuu aika yksiin, tosin mua nuo lapset kiinnostaa ainakin kahden oman verran.

Ei ne useimmat naiset sen kummempia ole, korjaa asenteesi niin voisit saada naisistakin kavereita. Olen tavannut ns akkamaisia miehiä ihan riittävästi että en voi alkaa yleistämään luonteita sukupuolen perusteella. En mäkään jaksa kuunnella muotijuttuja tai synnytyskokemuksia enkä välttämättä innostu sisustusjutuistakaan, yhteiskunnalliset asiat todellakin kiinnostavat. Mutta aina löytyy joku porukassa naisistakin jonka kanssa voi jutella niistä. Mulla ei ole sydänystäviä enää kun aviomies on ominut sen roolin ja se lienee tarkoituskin. Joskus naisten kanssa on mukava vaan jorista joutavia ja kavereiden kesken ei tarvi esittää olipa ne miehiä tai naisia

[QUOTE="harmaa";29232481]Paskamainen tilanne sulla. :/ Ja kuulostaa siltä että tuo tilanne vain pahenee... Tekisi kyllä mieli sanoa sulle että tapaa kavereitasi kuitenkin vaikka mies siitä närkästyisi. Mä olen ollut tuossa tilanteessa ja se meni pahaksi... Nyt ollaan erottu ja elämä hymyilee. Uusi mieheni ei ole mustis, tapaan jopa hänen kavereitaan. :D

Muistutat vähän mua. Mun on vaikea ystävystyä naisten kanssa myös. Kiinnostuksen kohteetkin osuu aika yksiin, tosin mua nuo lapset kiinnostaa ainakin kahden oman verran.[/QUOTE]

Kyllä mäkin noista omista just tykkään :D Mutta en jaksa mitään vaippa- ja päiväkotijuttuja jauhaa. Ois kiva löytää samanhenkisiä naiskavereitakin!!

Mä aion kyl mennä tapaamaan yhtä kaveria sanokoon ukko mitä sanoo. Ei elämä tällaikaan suju, tuun hulluks kun ei oo kuin yks ihminen jolle puhua!

[QUOTE="a p";29232744]Kyllä mäkin noista omista just tykkään :D Mutta en jaksa mitään vaippa- ja päiväkotijuttuja jauhaa. Ois kiva löytää samanhenkisiä naiskavereitakin!!

Mä aion kyl mennä tapaamaan yhtä kaveria sanokoon ukko mitä sanoo. Ei elämä tällaikaan suju, tuun hulluks kun ei oo kuin yks ihminen jolle puhua![/QUOTE]

Miks sulla ylipäätänsä on erihenkisiä kavereita? Toi on sama, kun sanois ettei tykkää miehistä, ku oma ukko on perseestä. Et vaan ole löytänyt niitä kivoja muijia.

[QUOTE="a p";29232744]Kyllä mäkin noista omista just tykkään :D Mutta en jaksa mitään vaippa- ja päiväkotijuttuja jauhaa. Ois kiva löytää samanhenkisiä naiskavereitakin!!

Mä aion kyl mennä tapaamaan yhtä kaveria sanokoon ukko mitä sanoo. Ei elämä tällaikaan suju, tuun hulluks kun ei oo kuin yks ihminen jolle puhua![/QUOTE]

Hyvähyvä, tapaamaan vaan. :) Jos olet niiden miespuolisten kanssa kaveerannut ennen miestäsi, sulla on täysi oikeus jatkaa kaveeraamista edelleen.

Juu en mäkään jaksa lapsista loputtomasti jauhaa. Samanhenkistä naiskaveria kaipaisin mäkin. Tuntuu välillä niin typerältä jossain illanistujaisissakin kun jätkät puhuu tekniikasta ja naiset sisustuksesta (on nyt aihe kirjaimellisesti tapetilla kun useampi on käynyt talokaupoilla). Itse sitten yrittää luovia siinä välissä kun mielummin puhuisi tekniikasta mutta ei viitsi loukata naisväkeä hengaamalla koko iltaa jätkien seurassa...

Yhteistyössä