P
pieni ankanpoikanen
Vieras
mä olen niin yksin
Pitäs tehdä elämälle jotain mutta en mä tiedä mitä.Ei mulla ole kuin työ.Mies oli mutta lähti toisen matkaan,vedätettyään mua ties miten kauan.Ei ole nykysin kuin oikeestaan yksi kaveri,ennen niitä oli kaksi mutta toinen on etääntynyt enkä tiedä miksi,meillä meni välit etäämmiksi mun eron jälkeen kun mulle tuli ero ja se meni elämässä askeleen eteenpäin eli ollaan nyt ihan eri elämäntilanteissa.asunto ahdistaa,pitäs muuttaa mutta en uskalla vaikka haluisin,haluan pois jonnekin muualle.Vietän kaikki ajat lähes yksin,töissä käyn arkena ja illat sit kotona tai lenkillä,kaupoissa kierrellen,kirjastossa lukemassa lehtiä.Viikonloppusin yksin,aamupäivät kaupungilla ja illat joko kotona telkkarin eessä ja netissä tai baarissa.
Eniten mä kaipaan miehen eläämääni mutta tuntuu etten mä enää sitäkään saa. On vissiin taas tällänen itkuilta
kaikki sanoo et oon niin ihana ja lämmin ihminen ja et kyllä se mies muhun vielä törmää mutta en mä jaksa enää uskoa siihen...ehkä kesä ja aurinko sitten auttaa asiaa,jos vaikka jossain terassilla joku istuu seuraan.
Eniten mä kaipaan miehen eläämääni mutta tuntuu etten mä enää sitäkään saa. On vissiin taas tällänen itkuilta
kaikki sanoo et oon niin ihana ja lämmin ihminen ja et kyllä se mies muhun vielä törmää mutta en mä jaksa enää uskoa siihen...ehkä kesä ja aurinko sitten auttaa asiaa,jos vaikka jossain terassilla joku istuu seuraan.