En vaan jaksa enää tätä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pieni ankanpoikanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pieni ankanpoikanen

Vieras
mä olen niin yksin:( Pitäs tehdä elämälle jotain mutta en mä tiedä mitä.Ei mulla ole kuin työ.Mies oli mutta lähti toisen matkaan,vedätettyään mua ties miten kauan.Ei ole nykysin kuin oikeestaan yksi kaveri,ennen niitä oli kaksi mutta toinen on etääntynyt enkä tiedä miksi,meillä meni välit etäämmiksi mun eron jälkeen kun mulle tuli ero ja se meni elämässä askeleen eteenpäin eli ollaan nyt ihan eri elämäntilanteissa.asunto ahdistaa,pitäs muuttaa mutta en uskalla vaikka haluisin,haluan pois jonnekin muualle.Vietän kaikki ajat lähes yksin,töissä käyn arkena ja illat sit kotona tai lenkillä,kaupoissa kierrellen,kirjastossa lukemassa lehtiä.Viikonloppusin yksin,aamupäivät kaupungilla ja illat joko kotona telkkarin eessä ja netissä tai baarissa.

Eniten mä kaipaan miehen eläämääni mutta tuntuu etten mä enää sitäkään saa. On vissiin taas tällänen itkuilta:(
kaikki sanoo et oon niin ihana ja lämmin ihminen ja et kyllä se mies muhun vielä törmää mutta en mä jaksa enää uskoa siihen...ehkä kesä ja aurinko sitten auttaa asiaa,jos vaikka jossain terassilla joku istuu seuraan.

ottaa niin vakavasti. Yks kaunis kerta baarissa tapaat tyypin, joka pistää kuviot ihan uusiks ja sä ihmettelet, et kuinka tää oikein pääsi tapahtumaan. Onnellisena ja pyörryksissä...näin se elämä vaan menee.

Alkuperäinen kirjoittaja ohi menevää;26028301:
ottaa niin vakavasti. Yks kaunis kerta baarissa tapaat tyypin, joka pistää kuviot ihan uusiks ja sä ihmettelet, et kuinka tää oikein pääsi tapahtumaan. Onnellisena ja pyörryksissä...näin se elämä vaan menee.

Voi kun tapaisinkin. Siis ei mulla seuran puute siellä baarissa koskaan ole ollut jos ei muuta ni aina siellä on ne tietyt tutut joiden kanssa jutella mutta ei siellä koskaan mitään vakavaa löydy.No,ehkä en just nyt etikään mitään vakavaa kunhan pidän hauskaa mutta kyllä takaraivossa on se tunne et yksin ei ole hyvä elää. Ehkä tää pitkä vapaa nyt tekee taas tän olon..eka pääsiäinen yksin ni tosi outoa.Johan mä olen selvinnyt joulusta ja uudestavuodesta ni nyt tää pääsiäinen yksin,seuraavaksi vappu ja juhannus.