R
"Reetta"
Vieras
Olen niin onneton tässä parisuhteessa. Ollaan vain kavereita keskenään, jos sitäkään.. ehkä kämppiksiä korkeintaan. Kaipaisin rakkautta, hellyyttä, kosketusta. Tämä suhde on ollut oikeastaan ohi jo pitkään, mutta en saa sanottua miehelle että haluan ihan oikeasti lähteä. Mieskin varmasti haluaa, halusi jo keväällä, mutta jatkettiin kuitenkin.
Olen saanut viimeaikoine paljon huomiota muilta miehiltä ja se on tuntunut hyvältä. Haluaisin vierelleni jonkun jonka kanssa voisi käpertyä vierekkäin sohvalle, jonkun joka kertoisi minulle että rakastaa ja jonkun joka näyttäisi minulle että arvostaa olemassaoloani.
Mieheni ei ole valmis sitoutumaan kanssani edes asuntolainaan, saatika menemään naimisiin. Minä haluaisin joskus lapsiakin, mutta en usko että mieheni voi minulle sellaista onnea tarjota.
En vain uskalla ottaa sitä askelta että ottaisin asian puheeksi!
Olen saanut viimeaikoine paljon huomiota muilta miehiltä ja se on tuntunut hyvältä. Haluaisin vierelleni jonkun jonka kanssa voisi käpertyä vierekkäin sohvalle, jonkun joka kertoisi minulle että rakastaa ja jonkun joka näyttäisi minulle että arvostaa olemassaoloani.
Mieheni ei ole valmis sitoutumaan kanssani edes asuntolainaan, saatika menemään naimisiin. Minä haluaisin joskus lapsiakin, mutta en usko että mieheni voi minulle sellaista onnea tarjota.
En vain uskalla ottaa sitä askelta että ottaisin asian puheeksi!