En vain saa suutani avatuksi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Reetta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Reetta"

Vieras
Olen niin onneton tässä parisuhteessa. Ollaan vain kavereita keskenään, jos sitäkään.. ehkä kämppiksiä korkeintaan. Kaipaisin rakkautta, hellyyttä, kosketusta. Tämä suhde on ollut oikeastaan ohi jo pitkään, mutta en saa sanottua miehelle että haluan ihan oikeasti lähteä. Mieskin varmasti haluaa, halusi jo keväällä, mutta jatkettiin kuitenkin.

Olen saanut viimeaikoine paljon huomiota muilta miehiltä ja se on tuntunut hyvältä. Haluaisin vierelleni jonkun jonka kanssa voisi käpertyä vierekkäin sohvalle, jonkun joka kertoisi minulle että rakastaa ja jonkun joka näyttäisi minulle että arvostaa olemassaoloani.

Mieheni ei ole valmis sitoutumaan kanssani edes asuntolainaan, saatika menemään naimisiin. Minä haluaisin joskus lapsiakin, mutta en usko että mieheni voi minulle sellaista onnea tarjota.

En vain uskalla ottaa sitä askelta että ottaisin asian puheeksi!

Ihmisellä on vain tämä yksi elämä, älä haaskaa sitä enempää. Sanot miehellesi heti tänään että nyt tämä on loppu. Tottahan se askel tuntemattomaan on pelottava mutta siitä alkaa sinun uusi aikasi. Tsemppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Väliinhuutaja;27001669:
Ihmisellä on vain tämä yksi elämä, älä haaskaa sitä enempää. Sanot miehellesi heti tänään että nyt tämä on loppu. Tottahan se askel tuntemattomaan on pelottava mutta siitä alkaa sinun uusi aikasi. Tsemppiä.

Totta turiset... pakko se on kai vaan uskaltaa. Pää alkaa jo hajota tämän stressin kanssa ja oon jo jonkin aikaa kärsinyt uniongelmistakin tän asian takia. Lisäksi stressi alkaa vaikuttaa jo töissäkin. Teen paljon virheitä ja en osaa olla asiakaspalvelussa niin pirteä ja ystävällinen kuin pitäisi. Lisäksi olen jo laihtunutkin jo aikalailla kun ruoka ei maistu..

Mun mielestä teidän suhteen tulevaisuuden mittari on siinä, pystyttekö puhumaan keskenänne ja sopimaan tuollaisista asioista. Jollei puhuminen onnistu, niin jotain tärkeää puuttuu teidän suhteesta. Jonkun toisen kanssa puhuminen saattaisi tuntua paljon luontevammalta. Mut voi sitä vaan opetella. Pitää vaan tehdä päätös siitä, että alan nyt sanomaan ääneen kaikkia ajatuksia, mitä mielessä liikkuu. Alkuun se voi tuntua hankalalta, pian luontevalta.

[QUOTE="vieras";27003529]Mun mielestä teidän suhteen tulevaisuuden mittari on siinä, pystyttekö puhumaan keskenänne ja sopimaan tuollaisista asioista. Jollei puhuminen onnistu, niin jotain tärkeää puuttuu teidän suhteesta. Jonkun toisen kanssa puhuminen saattaisi tuntua paljon luontevammalta. Mut voi sitä vaan opetella. Pitää vaan tehdä päätös siitä, että alan nyt sanomaan ääneen kaikkia ajatuksia, mitä mielessä liikkuu. Alkuun se voi tuntua hankalalta, pian luontevalta.[/QUOTE]

Ei pystytä puhumaan koska mies ei halua. Eli se tais olla siinä sitten.

Nyt taas kun mies soitti.. ajattelen että onko ero sittenkään oikea vaihtoehto... kun meillä on niin "kivaa" kuitenkin yhdessä... eikä ole! Ei mies ole ikinä mun kanssa missään.... arrggh.

Yhteistyössä