en välitä eläimistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä harmaana

Vieras
..en todellakaan erikoisemmin välitä kissoista, koirista, marsuista tai mistään muistakaan lemmikeistä ja eläimistä. Musta tuntuu joskus, että sen takia mua pidetään jotenkin kylmänä tai tunteettomana ihmisenä (mielestäni en sitä ole ). Kuvittelenkohan vaan siis. En vaan tykkää et jonkun koira nuolee mun lapsen naamaa tai kissa tunkee syliini tms. Emmä eläimiä mitenkään satuttaakaan halua tms mutta ne on mulle yhdenpuhuvia.

Ugh =)

no mulle eläimet ei ole yhdentekeviä, mutta en mä kauhean eläinrakaskaan ole. allergialla varmasti osansa tähän :whistle:

meillä oli kyllä pienenä kissa ja koira, joten tiedän miten tärkeitä eläimistä voi tulla ihmiselle.

No mä taas välitän elämistä.On koira,kani,rottia,gerbiilejä ja hamstereita.Mä taas en välitä ihmisistä.Minust on sata kertaa kivempi touhuta lemmikieni kans kun vaikkapa kaffetella naapurintätien kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä harmaana:
mulla ei ole taustalla mitään allergiaa tms. itseasiassa mulla on joskus ollut kissojakin, mutta en enää ikinä niitäkään ottaisi. ei vaan "kolahda".

ei tarttekaan kolahtaa :) en mäkään tykkää humpasta tai sinihomejuustosta ja toiset tykkää ihan simona.

Yhteistyössä