En voi enää kiehua enempää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FANG-ANN-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FANG-ANN-75

Aktiivinen jäsen
17.06.2004
6 695
1
36
|O
Viime kesänä sain sietää sitä että silloin 5v poikaani meidän pihan isot pojat(13v) ampuivat kuulapyssyllä! Kerran meni silmän viereen. Yksi poika pahin. Äiti naureskeli ja asia jatkui mutta jossain vaiheessa loppui kun kaksi kertaa nostin ite pojalle metelin pihassa. Muuttivat sitten pois.

Nyt poikani on 6v ja leikkii siis tässä meidän luhtitalojen pihassa kavereineen. On jo monta kertaa kuulemma jotkut isot pojat(ei meidän pihasta) pelotelleet meidän pihan rajalla puiden takaa pahoilla äänillä ja osoitelleet punaisella laser-osoittimella SILMIIN!!! |O |O |O PRKL siitähän voi tulla silmävamma!!! Juoksin koiran kanssa ettimässä poikia ja kiehuin tuhatta ja sataa. Samaan puuskutukseen pimputin tuttujen perheellisten ovia ja valistin ja pyysin et alkavat myös partioimaan ja kurkkiin pihaa.
Mä alan nyt välillä seisoon koiran kaa pihan nurkilla ja nappaan se siat |O . Ikää kuulemma n. 12v. Luistinkentällä illalla juttelin jonkun perheen kanssa, senkin perheen poika on törmännyt niihin poikiin ja olivat osoitelleen sillä laserilla.

MITÄ MÄ VOIN TEHDÄ??? Muuta kuin kytätä? Kun näen, voinko vaatia laserin itelleni? En usko et nykykakarat kunnioittaa meitä vanhempia lainkaan, mutta josko heihin päin haukkuva pelottavan näköinen koira sais ne totteleen? :kieh: :kieh: :kieh: *kasvattaa sarvet päähän*

Joo, jotain lapsiraukkoja nekin on ja luultavasti paskasta perheestä mutta jos MUN lapsiin kajotaan herää mussa leijona :kieh: |O

Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:
Hui!! :o Todellakin voi näkö mennä! Mietin tässä, että mä varmaan tekisin tosta jo poliisiasian. Pakkohan ne on kiinni saada ennen kuin jollekulle käy kehnosti! :(

Mies sanoi, mikä varmaan totta, että mitä ne poliisit muka voi tehdä? Ei mitään :(

korvista kiinni ku saat ne penskat kiinni! oikeesti! ja kyttää niin kauan et saat ne sontiaiset kiinni! niin minä ainakin tekisin jos minun lapsestani olisi kyse, ketä kiusataan!!

Alkuperäinen kirjoittaja veera:
korvista kiinni ku saat ne penskat kiinni! oikeesti! ja kyttää niin kauan et saat ne sontiaiset kiinni! niin minä ainakin tekisin jos minun lapsestani olisi kyse, ketä kiusataan!!

Tekis varmaan mieleni. Mutta kun siitäki piru voi saada syytteen ite kun menevät itkeen kotiin etä iskääääää se yks akka retuutti muaaaaa :'( :kieh:
Meidän poika on pelottavan näköinen vaikka kiltti. Mut se osaa haukkua juuri oikeessa tilanteessa. Jos tapaan ne pojat juuri siinä pimeessä metsänreunassa missä aina lymyävät ja lähestyn tivaten tekoja, tiedän että koira alkaa vetään niihin päin ja louskuttaa kun se hermostuu pimeestä ja sellaisesta tilanteesta. Ei puris mutta haukkuis. Saisivat pojat kusta housuunsa :kieh:

mikä näitä nykyajan kolleja oikein vaivaa?
ei mitään kunnioitusta vanhempia kohtaan?
ihan menee OT, muta purampas tänne, tuossa on kyläkoulun jäällä kerran viikkon 1h varattu jää pikkusten luistelukouluun, toissa viikolla isotpojat oli sitten lämimässä kiekkoa vaikka niillä ei ole mitään asiaa siihen sillon luistelukoulun aikaan. kävi ohjaaja sanomassa, kävi pari äitiä sanomassa, ei mitään vaikutusta.. sitten näin ku yhden eskarilaisen pään vierestä vilahti kiekko, mulla kiehahti hermo sikäli ja kiljuin puolessa välin kenttää kolleille, ne osautu kamalan äkkiä jäältä pois.. ja muut vanhemmat tuijotti :o :ashamed:
mutta oikeesti, eikö nykysin opeteta jo kotona mikä on oikein ja mikä väärin jne???

Ilmota poliisille. Kotirauhan häirintä pitäs mennä ainakin läpi. Jos se ei mene, joku muu menee. Samoin lehteen ilmotus. "pyssyillähän" ei osoitella ketään, ei edes leikkisellaisilla...

Kyllä vanhemmilla on vastuu. Nuo pyssyt kuuluu johonki harrastuspaikkoihin, eikä varsinkaan kakaroille!

Ja nyt soittamaan sinne poliisiiinn!!!

Ota kuva tekijöistä jos saat kiinni. Toimita kuva lähikouluihin ja selonteko siitä, mitä ovat tehneet. Pyydät vanhempia ottamaan sinuun yhteyttä tai poliisi hoitaa jatkossa asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja just.:
Seisoo pönöttääkö se sun poikas ku palikka ku ne ampuu sitä ja osoittaa laaserilla ku silmiin osuu..?! Opeta poikasi poistumaan paikalta.

No haloo, se on 6v!!! Se pelkää niitä ja sen kaveri rohkaisee et jatkaisivat leikkiä vaan. Ne örisee ja kuiskii puiden takaa pelotellaakseen. Ei varmaan raukka oo uskaltanu liikkua. Sanoin tänään että katsoo seuraavan kerran alas ja lähtee HETI käveleen joko meille tai sen kaverin isälle niin tullaan ettiin ne nilkit.

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Alkuperäinen kirjoittaja Ride:
Missäpäin asustatte? Ajattelin vaan, että joko tässä itekin pitää ruveta vilkuileen pihalle..

Tampere, Hallila.

Ok. Kaukana ollaan. Huomio nyt Tamperelaiset Naapurustot. Kenen pojat asialla? Alkakaas kertoa? Ja muutkin sieltäpäin tietävät.

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Missäpäin asustatte? Ajattelin vaan, että joko tässä itekin pitää ruveta vilkuileen pihalle..

Tampere, Hallila.

Ok. Kaukana ollaan. Huomio nyt Tamperelaiset Naapurustot. Kenen pojat asialla? Alkakaas kertoa? Ja muutkin sieltäpäin tietävät.

Niimpä :attn: :D unohin et kai täälläkin joku sattais olla Hallilasta. :wave:

Samaa mieltä. 6-vuotias on LAPSI. Ei kaikki osaa toimia "oikein". Eikä ehkä ehdikään. Veikkaan, että kiusaajat on huomannu pelon ja jatkavat sen takia entistä enemmin kiusaamista. Ja se ei siltikään ole mikään syy osotella silmiin. Jos niitä sällejä ei saa kuriin, ne kohta osoittaa jotain muuta lasta!

Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
No väärin nuo lapset tekee mutta silti pisti silmään että että lapset on sitten taatusti jostain paskasta perheestä :o Ei se aina noin mene!

Joo no ei tietty aina :D mä vaan niin kiehun et tulee väistämättä mieleen vanhemmat jotka asuu baarissa tai vastaavaa :kieh: :/ .

Jep. Ennen lapset oli paskasta perheestä ja huonoista oloista. Nyt vaikka olis poliisin poika, nii pahaa tehdään! Mut yleensä vanhemmat ei tiedä. Mut kuriin ne saatava, oli minkälaisesta perheestä tahansa. Olkoon vaikka presidentin lapsi (HEH), niin se ei oikeuta mihinkään. Ja äippänä oisin itekin tuohtunu varmasti asiasta!

Samaa mieltä. 6-vuotias on LAPSI. Ei kaikki osaa toimia "oikein". Eikä ehkä ehdikään. Veikkaan, että kiusaajat on huomannu pelon ja jatkavat sen takia entistä enemmin kiusaamista. Ja se ei siltikään ole mikään syy osotella silmiin. Jos niitä sällejä ei saa kuriin, ne kohta osoittaa jotain muuta lasta!

Ottaa päähän alkaa pakkasessa päivystään. Mies tulee väsynä töistä niin lyön tytön syliin ja kipitän koiran kaa jäätyyn pihaan :o . Ja taas sisään ja kohta taas ulos. Välillä ikkunaan ja kun karjasen, mies juoksee niide perään :kieh: :laugh: :D Jos oon ite ulkona kun ne näen, menen ite.