H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:Eli sinun mielestäsi olen huono äiti automaattisesti, koska olin 19v kun sain esikoiseni? Täysin ottamatta huomioon sitä, että olin tuolloin naimisissa, puolessa välissä kandin tutkintoani (tarkoitus jatkaa tohtoriksi asti), sekä mies että minä vakitöissä (itse osa-aikaisesti opintojen ohella)? Ei voi oikeasti joku ajatella noin mustavalkoisestiPakko olla provo.
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:Kannaottaja, sä olet oikeasti niin lapsellinen ja ärsyttävä ihminen etten sellaiseen vielä kertaakaan ole törmännyt tällä palstalla.
Eiköhän tämäkin aihe ole sun osaltasi jo loppuun kaluttu, vai mikä pointti sulla on vaan jankata ja jankata kokoajan tästä aiheesta, vaikka ilmeisesti sulla ei ole minkäänlaista kokemusta mistä puhut.
Lopeta jo!
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Yhä edelleenkin niille, joille se ei tunnu menevän jakeluun: tämä aloitus on aloitus siinä missä muutkin - yksi mielipide muiden mielipiteiden joukossa. Kummaa kouhkaamista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Voi en minä vedä herneitä nokkaani, tää asia ei erityisesti edes kosketa mua millään tavalla. Minusta on vaan niin surkuhupaisaa päivitellä toisten tekemisiä noinkin pinnallisilla tiedoilla. Asiat ei vaan ole niin mustavalkosia kuin nyt kuvittelet ja niinkun joku tuolla aiemmin jo sanoikin niin kyllä se on ennemminki kunnioitettavaa jos 16-vuotias osaa kantaa vastuun tekemisistää -varsinkin kun ei moni "aikuinenkaan" sitä osaa..
En kuvittele asioiden, siis yhtään minkään asioiden tässä maailmassa, olevan millään tavalla mustavalkoisia. Mutta mä en voi ottaa vakavasti teiniäitejä, siinä se. En kai mä tarvitse mielipiteelleni siunausta sinulta tai keneltäkään muulta - vaikka olisimme kuinka eri mieltä. Ja millä pinnallisilla tiedoilla? Mistä sä voit olla varma mun tiedoistani tai niiden "olemattomuudesta", puhun juurikin tietojeni pohjalta. Ja ne tiedot olen kerryttänyt ennen kaikkea työssäni, valitettavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Yhä edelleenkin niille, joille se ei tunnu menevän jakeluun: tämä aloitus on aloitus siinä missä muutkin - yksi mielipide muiden mielipiteiden joukossa. Kummaa kouhkaamista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Yhä edelleenkin niille, joille se ei tunnu menevän jakeluun: tämä aloitus on aloitus siinä missä muutkin - yksi mielipide muiden mielipiteiden joukossa. Kummaa kouhkaamista.![]()
Mutta mikä sulla on tässä pointtina? Ikinä en oo törmännyt mihinkään muuhun kirjoitukseesi, kuin niihin joissa aiheena on teiniäiotien haukkuminen. Onko sulla joku hätänä? Et todellakaan ole lähellekkään mieleltäsi aikuinen, olet todella todella mustavalkoisesti elävä ihminen ja ennenkaikkea hyvin lapsellinen.
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:hassua että joku tosiaan kuvittelee olevansa noin tärkeä tyyppi et hänen mielipiteillänsä ois jotain paskan väliä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Niin ja millä tavalla sä määrittelet "lapsellisen"?
Siten, että ne jotka eivät kannata teiniäitiyttä ja silitä niiden päätä ja ota niitä vakavasti = lapsellisia ja ne, joiden mielestä teiniäitiys on hieno juttu = kypsiä ihmisiä? No, käyhän se niinkin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Voi en minä vedä herneitä nokkaani, tää asia ei erityisesti edes kosketa mua millään tavalla. Minusta on vaan niin surkuhupaisaa päivitellä toisten tekemisiä noinkin pinnallisilla tiedoilla. Asiat ei vaan ole niin mustavalkosia kuin nyt kuvittelet ja niinkun joku tuolla aiemmin jo sanoikin niin kyllä se on ennemminki kunnioitettavaa jos 16-vuotias osaa kantaa vastuun tekemisistää -varsinkin kun ei moni "aikuinenkaan" sitä osaa..
En kuvittele asioiden, siis yhtään minkään asioiden tässä maailmassa, olevan millään tavalla mustavalkoisia. Mutta mä en voi ottaa vakavasti teiniäitejä, siinä se. En kai mä tarvitse mielipiteelleni siunausta sinulta tai keneltäkään muulta - vaikka olisimme kuinka eri mieltä. Ja millä pinnallisilla tiedoilla? Mistä sä voit olla varma mun tiedoistani tai niiden "olemattomuudesta", puhun juurikin tietojeni pohjalta. Ja ne tiedot olen kerryttänyt ennen kaikkea työssäni, valitettavasti.
Et tarvitse siunausta mutta jos nyt kuitenkin sen verran tajuaisit että tämä on yleinen keskustelupalsta ja jos kirjoitat mielipiteitäs tänne, varsinkin noin provosoivaan tyyliin niin varmasti saat myös vastakkaisia mielipiteitä, vai kuinka?
Minä en voi ottaa vakavasti ihmisiä, "aikuisia" ihmisiä jotka koittaa pönkittää omaa egoaan lässyttämällä toisten tekemisistä, säälittävää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Yhä edelleenkin niille, joille se ei tunnu menevän jakeluun: tämä aloitus on aloitus siinä missä muutkin - yksi mielipide muiden mielipiteiden joukossa. Kummaa kouhkaamista.![]()
Mutta mikä sulla on tässä pointtina? Ikinä en oo törmännyt mihinkään muuhun kirjoitukseesi, kuin niihin joissa aiheena on teiniäiotien haukkuminen. Onko sulla joku hätänä? Et todellakaan ole lähellekkään mieleltäsi aikuinen, olet todella todella mustavalkoisesti elävä ihminen ja ennenkaikkea hyvin lapsellinen.
Anteeksi kuinka, tämä on ensimmäinen oma aloitukseni tällä palstalla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Yhä edelleenkin niille, joille se ei tunnu menevän jakeluun: tämä aloitus on aloitus siinä missä muutkin - yksi mielipide muiden mielipiteiden joukossa. Kummaa kouhkaamista.![]()
ja sulla menee melkein jakeluun että tämä on keskustelupalsta, jos et halua et sun alotuksia kommentoidaan niin jätä kirjoittamatta..
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Yhä edelleenkin niille, joille se ei tunnu menevän jakeluun: tämä aloitus on aloitus siinä missä muutkin - yksi mielipide muiden mielipiteiden joukossa. Kummaa kouhkaamista.![]()
Anteeksi kuinka, tämä on ensimmäinen oma aloitukseni tällä palstalla.![]()
Oli omaaloituksesi vain, mutta ei todellakaan ensimmäinen ketju jossa vingut samasta aiheesta ja kuvittelet että tekstisi olisi lähellekkään totuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Yhä edelleenkin niille, joille se ei tunnu menevän jakeluun: tämä aloitus on aloitus siinä missä muutkin - yksi mielipide muiden mielipiteiden joukossa. Kummaa kouhkaamista.![]()
ja sulla menee melkein jakeluun että tämä on keskustelupalsta, jos et halua et sun alotuksia kommentoidaan niin jätä kirjoittamatta..
Alkuperäinen kirjoittaja ota ihan rauhassa vain:Älä välitä,ei ne teiniäiditkään sua kovin vakavasti ota.
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:Yhä edelleenkin niille, joille se ei tunnu menevän jakeluun: tämä aloitus on aloitus siinä missä muutkin - yksi mielipide muiden mielipiteiden joukossa. Kummaa kouhkaamista.![]()
Erittäin mielelläni haluaisinkin kommentteja tästä aiheesta, olipa se teidän mielestänne kuinka kulunut tahansa. Mutta suurin osa näistä kommenteista on aika mitäänsanomattomia. :|