Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Odotinkin lähinnä vain niitä eriäviä mielipiteitä, mutta harmillisesti harva täällä osaa keskustella. Alkaa vain tuo jankutus tuosta egon kohottamisesta ja muusta... Ilmeisesti yrität nyt itse nostaa itseäsi minun yläpuolelleni noilla kysymyksilläsi, mutta sulta on tainnut jäädä väliin mm. se, että olen jo aiemmin puhunut eriävistä mielipiteistä ja mielipiteistä ylipäänsä. Ja että erilaisia mielipiteitä pitääkin olla. Eli sun "pätemisesi" on aika turhaa.

vai että mun päteminen, oot saanut montakin eriävää mielipidettä mutta ne ei sulle kelpaa kun jankutat vaan omaasi. Sinunlaisen ihmisen kanssa on vaikeaa, jollei mahdotonta, oikeasti
keskustella mistään, oot päättäny "olla oikeassa" ja muiden mielipiteet on vääriä ja turhia
Jauhat vaan kuinka nuoria äitejä ei voi ottaa vakavasti, miksi ei voisi?tekeekö ikä automaattisesti toisesta huonomman ja toisesta paremman?tuskimpa. Monetkaan aikuiset ihmiset ei osaa ottaa vastuuta tekemisistään, pannaan ympäri kyliä ja sit ku sattuuki vahinko niin nou hätä kun abortitkin on keksitty. Minusta vakavasti otettava ihminen ymmärtää tekojensa seuraukset ja kantaa vastuun niistä, ikään katsomatta( ja varallisuuteen).