en ymmärrä miestä,ärsyttävää käytöstä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "belladonna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

"belladonna"

Vieras
olen yrittänyt kysyä häneltä miksi häne i juuri koskaan sano että olen kaunis tms.

minulle oli tosi vaikeaa ottaa asia puheeksi,en ole saanut vastausta parin vuoden aikana ollenkaan mies on vain vaiennut, kunnes eilen jankkaamisen päätteeksi : hän ei halua että sanon häntä seksikkääksi,haluttavaksi,tai komeaksi koska ei jaksa kuunnella sellaista paskaa. siksi ei kuulemma sano sitä minulle.

no niin minua on loukannut asiassa
a.koska hän ei todellakaan sano juuri koskaan sellaista olet kaunis tms.
b.koska hän ei ole voinut sanoa sitä vaikka tietää että sanomattomuus tuntuu pahalta
c.koska hän ei ole antanut selitystä
D.koska nyt hän mitätöi tunteeni(minä nimittäin aidosti pidän miestäni seksikkäänä ja komeana)
e.koska hän kostaa minulle tahallaan asialla joka saa pahanmielen minulle,tahallaan. sekö sitä rakkautta on.

tuntuu että suksikoon suolle koko äijä! ihana viikonloppu. no täytyy lasten edessä olla silti mukava hänelle.

Miksi miehen pitäisi sanoa sinua kauniiksi ja haluttavaksi ja ihanaksi jne.
Miksi hänen pitäisi tuollaista sinulle ladella ???

Oletko epävarma ulkonäöstäsi ?

Sinun miehesi halusi sinut, ei muita naisia, hän elää sinun kanssasi, hän halusi sinun kanssasi lapsia.
Eivätkö nämä teot juuri osoita, että olet hänen mielestään ihana.

Miksi sen lisäksi pitäisi lässyttää.

siksi että hänell äei ole mitään estettä sille, osaahan tuo puhua muutenkin, ei siis ole vaikea sanoa vaikka kerran kuussa olet kaunis.

katso minä ajattelen näin: jos minä sanon sellaisia asioita koska ajattelen niin,ajattelen että koska mies ei sano,hän ei tunne/ajattele niin. sitten voi prkl sanoa ihan suoraan niinku asiat on.

minä tarvitsen sitä ja jos sä et ymmärrä sitä niin älä ymmärrä. no kyllähän nuo miehet osaa toisiakin naisia käyttää vaikka olis muka valinnut jonkun(siihen ei parane luottaa noin sokeasti kuin sä, minä olen nähnyt sen edellisessä suhteessani).

mutta asian pääpointtiahn oli se että mies loukkaa tahallaan,mies kostaa lapsellisesti, sellaisesta asiasta jossa ei edes pitäisi olla kostettavaa. sekö on NORMAALIA?

Jotta olisi tasapuolista, miehesi sanoisi sinulle näitä toivomiasi kohteliaisuuksia, koska sinä tarvitset ja haluat niitä, ja sinä olisit sanomatta niitä hänelle, koska hän ei niitä tarvitse eikä halua.

Jos tuollaista suhteessa haluaa, kannattaa ottaa mies, joka spontaanisti moista tekee jo seurustelusuhteen alussa. Mies saattaa "sanoa" sen, että olet seksikäs tai kaunis teoillaan; osaatko sinä herkistyä kuulemaan tämän eri tavoin?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos et jo tiedä miehesi noin ajattelevan sinusta, niin kyllä se voi olla tärkeää kuulla. Kyllä pitää saada tuntea itsensä haluttavaksi, joko teoin tai sanoin. :)

Eipä ole munkaan mies tuollaisia sanonut eikä minusta tarvitsekaan, jos se ei ole luontevaa. Eikä vaatimalla ja inttämällä saadut kohteliaisuudet ole kyllä mistään kotoisin. Sinä tässä nyt kostat toiselle sen, että hän ei jatkuvasti kehu sinua!

Toki se on inhottavaa jos sä koet että "tarvisit" sitä välillä.Mutta jos mies ei koe sitä luontevaksi se on myös inhottavaa hänelle ja se saattaisi jopa kuulostaa tosi tökerölle kun miehesi sen sanoisi väkisin,sitten tulisi paha mieli siitä että eikö mies oikeasti pidä minua kauniina.

siis minä en ymmärrä miksi miehiä paijataan päähän, voi ku ei se oo luontevaa, ei voi olla nehän on miehiä.

kyllä minä olen sitä mieltä että se on luontevaa sanoa niin välillä jos tosiaan tuntee/ajattelee niin. toki jos omasta mielestä akka on yhtä kaunis kuin kalkkuna, niin sehän voi ollakkin jo hankalaa.

no eihän sen puoleen enään sano rakastavansa, eikä suutele oikeasti(siis pelkästään pikku pusuja ohi mennen,mutta ei ikinä kunnon suudelmaa) seksikin on pelkkää sitä eikä ikinä intohimoista, sellaista mitä voisi kutsua rakasteluksi. suoraan sanottuna tympeää, mä kaipaan tunteita.

tai saattaa olla että kaipaan kohta toista miestä jos mikään ei kerran muutu.

mutta joka tapauksessa eniten minua loukkaa se että hän tahallaan haluaa satuttaa minua, ja vielä syyttä suotta. en koe ansaitsevan sitä.

lisäksi kun mies näkee että minulal on pahaolla, jos mä oon vaan hiljaa hän ei reagoi,on kuin ei huomaisikaan. jos minulla on pahaolla ja kerron asian,syyn sille mies vaan vaikenee. hän ei ikinä ole pystynyt keskustelemaan asioista, ei tästä, ei isommista,eikä pienimmistä asioista. hän vain on hiljaa. mikä suututtaa minua vielä enemmän,ikäänkuin hän haluaisi näyttää minulle että minulla ei ole mitään väliä.

ei en tunne itseäni haluttavaksi tämän miehen silmissä,enkä muutenkaan tärkeäksi.

ei sillä, kyllähän mä katseita ja seuraa saisin jos tahtoisin, mut ei se olisi sama asia. tiedän etten nyt ihan rumimmasta päästä ole. mutta oma mies, on oma.

[QUOTE="belladonna";23958579]siis minä en ymmärrä miksi miehiä paijataan päähän, voi ku ei se oo luontevaa, ei voi olla nehän on miehiä.

kyllä minä olen sitä mieltä että se on luontevaa sanoa niin välillä jos tosiaan tuntee/ajattelee niin. toki jos omasta mielestä akka on yhtä kaunis kuin kalkkuna, niin sehän voi ollakkin jo hankalaa.

no eihän sen puoleen enään sano rakastavansa, eikä suutele oikeasti(siis pelkästään pikku pusuja ohi mennen,mutta ei ikinä kunnon suudelmaa) seksikin on pelkkää sitä eikä ikinä intohimoista, sellaista mitä voisi kutsua rakasteluksi. suoraan sanottuna tympeää, mä kaipaan tunteita.

tai saattaa olla että kaipaan kohta toista miestä jos mikään ei kerran muutu.

mutta joka tapauksessa eniten minua loukkaa se että hän tahallaan haluaa satuttaa minua, ja vielä syyttä suotta. en koe ansaitsevan sitä.

lisäksi kun mies näkee että minulal on pahaolla, jos mä oon vaan hiljaa hän ei reagoi,on kuin ei huomaisikaan. jos minulla on pahaolla ja kerron asian,syyn sille mies vaan vaikenee. hän ei ikinä ole pystynyt keskustelemaan asioista, ei tästä, ei isommista,eikä pienimmistä asioista. hän vain on hiljaa. mikä suututtaa minua vielä enemmän,ikäänkuin hän haluaisi näyttää minulle että minulla ei ole mitään väliä.

ei en tunne itseäni haluttavaksi tämän miehen silmissä,enkä muutenkaan tärkeäksi.

ei sillä, kyllähän mä katseita ja seuraa saisin jos tahtoisin, mut ei se olisi sama asia. tiedän etten nyt ihan rumimmasta päästä ole. mutta oma mies, on oma.[/QUOTE]

On vaikeaa uskoa, miksi kukaan haluaisi pysyä parisuhteessa, jossa ei ole kunnioitusta, toisen tunteiden huomioon ottamista, rakkautta, hellyyttä tai intohimoakaan. Jos mies ei osaa puhua mistään, eikä tilanne muutu, niin sitten on vaihdettava miestä. Jos tilanne on alusta asti ollut tuollainen, niin silloin et voi vaatia miestä muuttumaankaan,itsehän olet tiennyt kenen kanssa aloit seurustelemaan.

Yhteistyössä