En ymmärrä miksi mies haluaa olla vielä kanssani kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tuntuu että häntä ei kiinnosta enää mikään yhdessä. Mitään aloitteita halailuun tai pussailuun ei tee ja seksiäkään ei juuri ole. Jos yritän jotain niin torjuu. Eikä kyse olle että sillä olisi joku muu koska sillon olis jo eron ottanut. Olen antanut tilaa ja olen yrittänyt lähestyä mutta millään ei mitään vaikutusta. Rakastan miestäni mutta tuntuu pahalta että hän on muuttunut niin paljon että on unohtanut meidät.

minkäikäisiä lapsia teillä on ja paljonko vietätte kahdenkeskistä aikaa? Pikkulapsiarki on rankkaa ja itse olen huomannut sillä olevan valtaisa merkitys, miten aikaa olla kaksi. En tarkoita matkoja yms, vaikka ihan elokuvan katselua yhdessä kotisohvalla. Minun mieheni ei paljoa pussaile oma-aloitteisesti, mutta olen tottunut siihen ja pikkuhiljaa jo pian 16 yhteisen vuoden jälkeen ymmärrän hänen näyttävän teoillaan tunteensa.

Olen. En tiedä, rakastan häntä ja yritän olla ymmärtäväinen.Kyllä hän välillä huomio eihän kukaan voi 24/7 huomioida toista. Viime aikoina vain vähemmän kun sillä on kaikkea muutakin mitä pitää huomioida.

No elämä tosiaan ei aina ole vain ruusuilla tanssimista. Tääon varmaankin se vastamäki missä sun pitää vaan jaksaa ja huomioda toista vaikket itse saisi sen suurempia takaisin.

Olen kysynyt vastaus ollut että ei tiedä ja myöhemmin taas että ei hän seurassani olisi jos ei haluaisi olla. On sanonut että ei tiedä mikä on tullu että ehkä ikä rupee painamaan tai joku.

Jos vastaa entiedä on vastaus yleensä ei halua /ei rakasta. Mulla on samantyylinen tilanne ollut myös. Itse lakkasin välittämästä,en halunnut läheisyyttä,seksiä,ei edes vierekkäin kiinnostanut nukkua aloin haaveilla elämästä mihin ei ukko kuulunut..meillä oli kyl useita riitoja ennen tuota välinpitämättömyys kohtaa. Ja voin rehellisesti sanoa että herran töppäilyjen vuoksi ,kyllästyin siihen että juhliminen meni aina kaiken edelle,alkoi varastaa minulta, Saattoi sanoa että käy siwassa hakeen tupakkaa ja katos kahdeks päiväks,ja siwa kun kuitenkin oli toisella puolen tietä...
Vaikka ja mitä. Tietysti teillä voi käydä toisinkin mutta uskon että ukkos ei sisimissään tahdo jatkaa...

Jos vastaa entiedä on vastaus yleensä ei halua /ei rakasta. Mulla on samantyylinen tilanne ollut myös. Itse lakkasin välittämästä,en halunnut läheisyyttä,seksiä,ei edes vierekkäin kiinnostanut nukkua aloin haaveilla elämästä mihin ei ukko kuulunut..meillä oli kyl useita riitoja ennen tuota välinpitämättömyys kohtaa. Ja voin rehellisesti sanoa että herran töppäilyjen vuoksi ,kyllästyin siihen että juhliminen meni aina kaiken edelle,alkoi varastaa minulta, Saattoi sanoa että käy siwassa hakeen tupakkaa ja katos kahdeks päiväks,ja siwa kun kuitenkin oli toisella puolen tietä...
Vaikka ja mitä. Tietysti teillä voi käydä toisinkin mutta uskon että ukkos ei sisimissään tahdo jatkaa...
En tiedä.

Yhteistyössä