Ei mee mun jakeluun
Jos mullon toi paketti, mikä lie tuplapaketti jonka kk maksu 19.90e näkyy siellä laskussa kausimaksuna. Sitten samassa syssyssä on tuplapaketille kertamaksu 10.91e
Mä en ymmärrä, en vaikka miten yritin pähkäillä siellä omalla sivulla :headwall:
Ketään fiksumpaa? :attn:
Jos mullon toi paketti, mikä lie tuplapaketti jonka kk maksu 19.90e näkyy siellä laskussa kausimaksuna. Sitten samassa syssyssä on tuplapaketille kertamaksu 10.91e
Mä en ymmärrä, en vaikka miten yritin pähkäillä siellä omalla sivulla :headwall:
Ketään fiksumpaa? :attn: