En ymmärrä.. saunalahden netissä näkyvästä laskusta.. apuva..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Ei mee mun jakeluun :o

Jos mullon toi paketti, mikä lie tuplapaketti jonka kk maksu 19.90e näkyy siellä laskussa kausimaksuna. Sitten samassa syssyssä on tuplapaketille kertamaksu 10.91e :o

Mä en ymmärrä, en vaikka miten yritin pähkäillä siellä omalla sivulla :headwall:

Ketään fiksumpaa? :attn:
 
Onko siinä laskutettu vajaata kuukautta, jolloin päiväkohtainen maksu (19,90 / 30 päivää * ne päivät, jotka liittymä auki)?
Ethän katso mitään alvitonta riviä?
Tarkkaan ottaen mikä liittymä kyseessä?
 
Tuote Alkaen Asti kpl ALV% Summa
KAUSIMAKSUT
Saunalahti TuplaPaketti 01.03.08 31.03.08 1 22 19.90 ?
KÄYTTÖMAKSUT
Kotimaanpuhelut 01.02.08 29.02.08 35 22 0.00 ?
Tekstiviestit kotimaassa 01.02.08 29.02.08 22 22 0.00 ?
Multimediaviestit 01.02.08 29.02.08 2 22 0.38 ?
KERTAMAKSUT
Saunalahti TuplaPaketti 1 22 10.91 ?
 
mul ei kyl oo tommosta kertamaksu juttua..
laskussa näkyy kausimaksu 19.90
ja sit siin on noi käyttömaksut mis näkyy eritteltynä paljonko onko käyttäny niist minuuteista
+ palvelutekstarit+ palvelupuhelut..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
mul ei kyl oo tommosta kertamaksu juttua..
laskussa näkyy kausimaksu 19.90
ja sit siin on noi käyttömaksut mis näkyy eritteltynä paljonko onko käyttäny niist minuuteista
+ palvelutekstarit+ palvelupuhelut..

Joo mullakaan ei oo ku pari mms:ää menny sen paketin viestin ja minuuttien yli, sen mä tajuan.. mutta en tajua tota tuplan kertamaksua tuolla.
Sehän on kuitenkin kuukausimaksu :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
etkä sä oo tilannu mitään lisäpalveluja ?

En, ainoastaan yhden maksuttoman. En mä niin blondi ois sentään :laugh:

Vähän omituista toi.. ens viikkoon pitäs odottaa laskua postista, siihen asti vaivata sitten päätään tällä. En mä tiedä, voiko se olla mahdollista et se ois joku "puolenvälin" tili.. ei kai noita kk-maksuja oo ennenkään pätkitty.
En tiedä :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
laita kyselyä sinne.. ja kerro sit mullekin vastaus.

Mä odotan ensin sen laskun kotio, kun siellä näkyi eräpäivä 5.4 niin eiköhän se ens viikolla luukusta tipahda. Jos se siinä on samanlain niin sitten otan yhteyttä, men kauheesti luota saunalahteen ku ne oli aika reiluja jippiinä :whistle:
 

Yhteistyössä