en ymmärrä taas yhtään, miksi autoilijaa epäillään liikenneturv. vaarantamisesta ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
että kun on laki ja laki sanoo että näin on tehtävä, niin sillai tehdään vaikka se olisi päivänselvästi ihan turhaa resurssien ja ajan tuhlausta.ihan hölmöjen hommaa minusta.

se menee aina noin.. kyllähän sitä nais kansanedustajaa (tai mikä lie valtuutettu olikin) epäiltiin samasta kun se törmäs pimeällä moottoritiellä mustiin pukeutuneeseen mieheen joka juoksi alle.. mutta ei noista yleensä mitään tuomiota saa

[QUOTE="myy";22875028]Muistaakseni aina kolaritilanteissa saa kaikki osalliset ainakin ton liikenteenvaarantamisesta sakot jos poliisit tulee paikalle?[/QUOTE]

näin on ja lapsi nyt ei syytettä saa, on alaikäinen ja ei tehnyt mitän väärää, laski vain pulkalla. Vanhempien tehtääv on opastaa missä lasketaan.
Jos pyörä ja auto törmävätä, saa se pyöräilijäklin syytteen liikenten vaarantamisesta.

näin on ja lapsi nyt ei syytettä saa, on alaikäinen ja ei tehnyt mitän väärää, laski vain pulkalla. Vanhempien tehtääv on opastaa missä lasketaan.
Jos pyörä ja auto törmävätä, saa se pyöräilijäklin syytteen liikenten vaarantamisesta.

Ihana, lapsihan ei koskaan tee mitään väärää, edes silloin kun laskee suoraan autotielle, kuten tässä tapauksessa...

Mua raivostuttaa pennut, jotka laskee autoteille. Tai edes sellaisille teille, missä autot ajaa vaikka pihaan.
Ihan turhaa laittaa autoilijan piikkiin jos itse laskee alle.

Pakkohan sitä on epäillä, että asia voitaisiin tutkia. Jos olis sun oma lapsi, haluaisit varmaan, että asia tutkittaisiin asianmukaisesti, eikä sanottaisi vaan, että lapsihan ajeli itse alle?

Pakkohan sitä on epäillä, että asia voitaisiin tutkia. Jos olis sun oma lapsi, haluaisit varmaan, että asia tutkittaisiin asianmukaisesti, eikä sanottaisi vaan, että lapsihan ajeli itse alle?

niin,voihan se olla näinkin.
mutta mun on vaan hyvin vaikea kuvitella, että mitä muuta just tässä tilanteessa olisi voinut tapahtua kuin että lapsi ajoi sinne alle.

[QUOTE="vieras";22875076]Kyllä se väärässä paikassa leikkiminen on väärin tekemistä.[/QUOTE]

meidän talon pihassa eiole muuta mäkeä kui tuo mistä voi laskea parkkipaikalle. AUTOILLE on järjestetty hyvät paikat muta mitäpä sitä lapsile järjestämäään kunon TALVILEIKKIPAIKKAA, on kai se lastenkin josain mäkeä sataava laskea.

meidän talon pihassa eiole muuta mäkeä kui tuo mistä voi laskea parkkipaikalle. AUTOILLE on järjestetty hyvät paikat muta mitäpä sitä lapsile järjestämäään kunon TALVILEIKKIPAIKKAA, on kai se lastenkin josain mäkeä sataava laskea.

pakkoko sitä mäkeä on juuri oman talon pihassa laskea ,jos ei ole turvallista ja asianmukaista mäkeä siinä? meilläkin lähin mäki on muutaman sadan metrin päässä.

pulkkamäkiä löytyy varmasti jostain päin kaupunkia, eli lasten ei ole tarvetta laskea mäkeä autojen alle

No voi ei hyvänen aika! Pitäiskö autot nyt siirtää johonkin muualle, että lapset pääsisi laskemaan mäkeä???
Ei lasten todellakaan tarvii laskea mäkeä PARKKIPAIKALLA?

KAKARAN VIKA KUN LASKEE ALLE! kyllä mulle on lapsena sanottu, ettei mäkeä lasketa sellasissa paikoissa missä autoja ajaa.
Ehkä sullakin oishieman eriasenne jos se kakara ois sun eteen laskenu??

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;22875144:
tuossakin tapauksessa on varmasti autoilijalle ollut ihan tarpeeksi kauheaa, ilman että sitten vielä syytetään jostain. eihän hän ole voinut tietää, että joku penikka laskee tielle

Syytetään? Se on ihan tavallista, että asia pitää selvittää kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;22875144:
tuossakin tapauksessa on varmasti autoilijalle ollut ihan tarpeeksi kauheaa, ilman että sitten vielä syytetään jostain. eihän hän ole voinut tietää, että joku penikka laskee tielle

No tuskin siellä on poliisit mitään päin naamaa huutamista käyttänyt kuulusteluissa. Kuljettaja ei varmasti istu yhtäkään yötä putkassa kuulustelujen takia ja kuulusteluihin kutsutaan ystävällisesti puhelimella eikä esim haeta virkapuvut päällä työpaikalta tai kotoa.

No voi ei hyvänen aika! Pitäiskö autot nyt siirtää johonkin muualle, että lapset pääsisi laskemaan mäkeä???
Ei lasten todellakaan tarvii laskea mäkeä PARKKIPAIKALLA?

KAKARAN VIKA KUN LASKEE ALLE! kyllä mulle on lapsena sanottu, ettei mäkeä lasketa sellasissa paikoissa missä autoja ajaa.
Ehkä sullakin oishieman eriasenne jos se kakara ois sun eteen laskenu??

pihalla ymmärrän, muta en sitä että AJOTIELLE. Tämän talon lapset ja osa aikuisitakinlaskee TÄMÄN Talon pihalla- Ja muuten tälä POhjoisessa ei oel nii paljon liunta kuin teillä etelässä, eli jos täällä hakee isoja lumikasoja nin taitaa olla vaikea löytää, ounasvaaralal ehkä on, mutta sinnekö pitäis KAIKIEN ihmisten sitten lähteä.

Auto un tulee parkkipaikalle, vauhtia pitää hiljentää. kuon hiljainen vauhti ehdit pysähtyä. Ei nuo laopset AJOTIELLE laske mutta pihalla saa mielstäni leikkiä.

Yhteistyössä