Enää neljä yötä

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Sitten tämä. :heart:

[video=youtube;s86K-p089R8]http://www.youtube.com/watch?v=s86K-p089R8[/video]

Saa kyllä vähän jännätä kuinka junaliikenne toimii kiitos joidenkin idioottien. :kieh: Mutta onpa nyt kuitenkin junaliput varattu, konserttilippu on tallessa, on kyyti rautatieasemalle täältä kotoa, on yöpaikka ja lauantaille hakija asemalta.

Nyt kun vielä muistaas ostaa kertakäyttösadetakin varmuuden vuoksi...

Arvasin heti otsikosta et tästä kyse ja meinasin tulla kysymään, että kai lippu on nyt tallessa? :D Vähänkö mä oon kade, mäkin olisin NIIIIN halunnut tonne, mutta en sit saanu ketään kaveria mukaan.. :/

:D Mullekin tuli tuo lippuepisodi heti mieleen, kun näin tuon otsikon.
Mulla on lippu Ruisrockiin hyvässä tallessa, näkyy olevan vieläkin siinä kohtaa mihin olen sen jemmannut. :whistle:

:D Mullekin tuli tuo lippuepisodi heti mieleen, kun näin tuon otsikon.
Mulla on lippu Ruisrockiin hyvässä tallessa, näkyy olevan vieläkin siinä kohtaa mihin olen sen jemmannut. :whistle:

Mullakin on lippu siellä mihin olen sen laittanut. Sitten kun vielä perjantaina muistan ottaa sen ja junaliput mukaan. :D Pitää töistä tulla nopiaa kotio ja sitten kyyti jo lähdössä asemalle. Pitää laittaa kaikki torstaina illalla valmiiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23972620:
Pirä hauskaa ja oo ihimisiksi :D

Tuota..... mitä vr? Mitä junaliikenteen toimivuudesta? :O
Mulla on äärimmäisen tärkeä palaveeri lauantakina isoolla kirkolla.....

No enköhän mä aika ihimisiksi ole kun selvinpäin olen matkas. :D

Tästä siis kyse.
- VR-konserni

Täällä kanssa odotellaan perjantaita kun kuuta nousevaa :) Euroopan keikkojen settilistat vaikuttaa lupaaville ja eilinen fb-livepläjäys oli kyllä nannaa.. Perjantaita ootellessa täytyy kierrättää kaikki levyt stereoitten kautta ja fiilistellä!

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Onks tää joku Tsoukki. Luulin, et Bon Jovi oli joku tsoukkiryhmä joka parodioi 80-lukua, mut ei... Mut ne siis jatkaa vielä. No joo... luulin et vaan heavy ja- rock-yhtyeet jatkaa "ikuisesti", mutta näämmä osa poikabändeistäki.