Enää vain puoli vuotta jouluun 🎄

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on joulu joka päivä.
Valitsin aikoinaan joulun aluspäivän hääpäiväksi ja sanoin olevani joululahja. Miten voisin perua sen aikaiset puheeni, kun niissä ei ole mitään katumista.
 
Ostelkaa nyt ne joululahjat kun on aleja ja hinnat kohtuullisia. Olen hankkinut 8 lapsenlapselle jo osan ja jatkan lahjojen haalintaa. Joulustressistä on osa poissa kun lahjat on valmiina.
 

Yhteistyössä