V
vieras
Vieras
että onko hän kiinnostunut jatkamaan harrastustaan?!! Kun haluan, että harrastuksessa käydään niin, että se on mieleistä lapselle, ei äidille. Nyt yhtenä kertana ei ollut jaksanut keskittyä (ja tosin vain tämä yksi kerta toistaseksi). Jutelitiin sitten harrastuksesta ja sen jatkamisesta. Kuinka sitä voisi oikein kysyä, että saisi kunnon vastauksen? Olen sanonut, että ei ole pakko jatkaa, jos ei halua. Haluatko jatkaa? Vastaus on olankohautus, emmä tiedä ja lopuksi kyllä. Jouluun asti nyt ainakin jatketaan, kun on maksettu, mutta silloin sitten pitää viimeistään olla lapsella selkeä mielipide.