Enemmän kaverisuhde?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Onko muita, joilla on mielestään maailman ihanin mies ja miehen mielestä olet juuri se oikea nainen, mutta elätte kuitenkin tavallaan rinnakkain?
Siis meillä on tällainen suhde, että 10 v yhdessä, 2 lasta ja kummallakaan ei ole ollut tarvetta kuin IIIIHAN alkuaikoina sille, että suukoteltaisiin tai istuttaisiin iltaisin samalla sohvalla kylkikyljessä. Seksielämää on pari kertaa viikossa ja se on oikeasti hyvää! Vaikkei mitään järjetöntä himoa minulla miestäni kohtaan ole, mutta alkuun kun pääsee, niin molemmat on loppujen lopuksi hyvin tyytyväisiä. Eli läheisyyttä on meillä oikeastaan vain lakanoiden välissä, muulloin ollaan enemmänkin ystäviä ja vanhempia?
Rakastamme toisiamme ja olemme varmasti aina yhdessä, mutta kumpikaan ei vaan kaipaa lepertelyä tms. Eikä meillä myöskään sanota "rakastan sinua" juuri koskaan. Enemmän se näkyy teoissa ja auttamisena esim kotitöissä ja koskaan ei riidellä. Mieluumminkin keskustellaan sitten juurta jaksain asiat poikki ja pinoon, jos jotakin konfliktia tulee. Mutta yleensä ei tule. Varmaankin siksi, että elämänarvot on niin samat. Oikeudenmukaisuus, uskollisuus, hillitön empatiakyky ymv luonteenpiirteet löytyy molemmilta. Toisen mielialan arvaa jo askeleista jne....
On ihanaa vallata sohva yksin ja mussuttaa karkkipäiväkarkkeja omasta pussista yksin :) Tilanne ei millään lailla huolestuta minua, mutta olisi mielenkiintoista tietää onko muilla tällaista suhdetta, mikä mahdollisesti olisi toiminut jo 20:kin vuotta? Onko tämä jonkun mielestä ihan outoa?

Tuttua =) Meilläkin onni vaan kukoistaa, vaikka ei ollakaan kuin paita ja peppu! Ehkä osittain siksi kukoistaakin... Jos kumpikin tarvitsee paljon omaa tilaa ja saa sitä, niin tilannehan on nimenomaan hyvä! Jos tarpeet menisi ristiin niin se olisi ehkä ongelma... Meistä välillä tuntuu, että huonompikin suhde menisi vielä kevyesti kategoriaan hyvä. Että onnellisia olemme koko poppoo =) Samat arvot ja meininki! Meilläkin ensi tapaamisesta ihan pian 10v :heart:

Ihan samanlaista on meilläkin,paitsi meillä on vällyjenvälissäkin hiljais eloa ollu jo vuosia,ehkäpä kerran pari kuukaudessa seksiä! Mutta muuten menee hyvin ja ollaan kuin hyvät kaverit.tuossa sinun jutussa on niin paljon samaa meidän elämän kanssa että melkeimpä luulin omakseni tuota tekstiä.
Kai sitä vaan kiintyy toiseen ja löytää oman paikkansa toisen viereltä ilman tuollaisia alkurakkauden huumiakin.

No eikös tuo nimenomaan ole normaali, ihanneparisuhde? Eihän rakkaus ole mikään vuosia kestävä hullaantumistunne vaan juuri tuota. Toisen kunnioittamista, toiseen luottamista, hyvää oloa. Teillä on onnellinen parisuhde- joka nykyaikana saattaa tietenkin jostakusta tuntua oudolta, katoava luonnonvara kun tuntuu olevan. Ystävyydelle pitkät avioliitot perustuu, ei hullulle intohimolle...Toki ehkä joillakuilla siihenkin.

Meidän suhde on mielestäni juuri tuollainen kuin edellä olevat ovat kuvanneet. Itse olen ihan tyytyväinen mutta mieheni kuvittelee/kaipaa vieläkin sellaisia asioita jotka mielestäni kuuluvat vasta rakastuneille. Itselle tulee paineita kun tietää toisen odottavan esim. kiihkeyttä. Seksi ei huvita senkään vertaa jos toinen sanoo ett sä ett enää ikinä haluu mua ja ett olis kiva tuntee itsensä vielä haluttavaks. Olen jo alkanut miettiä olenko väärässä suhteessa, että löytyisikö se intohimo jonkun muun kanssa. Olen myös miettinyt ett johtuuko tää siitä ett mulla ei ole mallia kotoa parisuhteesta.