enhän voi olla raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eikai vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eikai vaan

Vieras
harrastin seksiä reilu kuukausi sitten viimeksi (en käytä ehkäsyä).
Mutta mies ei lauennut kuitenkaan vaikka läheltä piti. Ja aikakin raskautumiseen huono koska sillon oli mennyt viikko menkkojen alkamisesta,eli siis mensut juuri pari pvä aiemmin loppunut. Menkat ei ole oikestaan kuin 2 pvä "myöhässä" mutta mulla on ihan outo olo.
Pari pvää noussut vähän lämpö siis tuonne 36.9 kun normaalisti se on n.36.2 mulla.
Koko ajan paleltaa ja kamalia vilunväreitä. Lämpö ei kuitenkaan nouse ns. kuumeeksi eikä mitään flunssan oireita ole,ei nuhaa,yskää, tms!?
Ja tänä aamuna alko yhtäkkiä pahoinvointi, ihme oksettava ja etova olo.
Maha on vähän niinku löysällä ja närästää (?)
Sitte huomasin aamulenkillä että rinnat on ihan hirveen kipeet ja arat, sattuu ku hipaseekin,varsinkin vasemman puoleinen.
Väsyttää ja kiukuttaa:(
Mut silti mulla on mahassa menkkamaisia vihlasuja että varmaan menkat on alkamassa ku nipistelee kyllä reippaasti mahaa. Mut ei oo tällasta kyllä ollut ennemmin menkkojen alkaessa et oksettaa näin paljon ja tuntuu et palellun kuoliaaksi.
Tuntuu tyhmältä kysyä mut onhan tuo raskautumismahku pieni, koska niissä ns. touhutipoissahan ei ole siittiöitä..

Testaa. Raskausoireilta nuo kuulostaa. Aika vahvasti sellaisilta. Ja tunnen monta jotka on tullu raskaaksi touhutipoista. Jos on esikko niin et tosiaan etukäteen voi edes tietää miten herkästi raskaaksi tulet. On niitäkin jotka tulee melkeen kun mies vähän vilkasee. :D

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Ps. kerran raskautunut niin että tosiaan jouduin miettiä kuinka mahdollista.

Mulla oli esikolta tossa vaiheessa jo yhtä voimakkaat ja yhtä paljon ja ihan samoja oireita. Ja tikkuun tulikin sitten ihan todella tumma ja vahva viiva.

Siis miten niin otolliseen aikaan?
Eli kuukautiseni alkoivat viimeksi 18-19pvä heinäkuuta ja harrastin seksiä 25-26päivä la-su yöllä, siis kaiken järjen mukaan tuohan on ns. varmat päivät! Koska jos ovulaatio tapahtuu 14pvä ennen menkkoja ja kiertoni on28-29pvää..Eli siis kyllä tuo riski pitäs olla pieni! Käyttäähän ihmiset noita vallan ehkäsynä ja hyvin toimii. Niin ja tyttöni on jo 6v. että siitä on aikaa kun viimeksi olen miettinyt näitä..Jos olen väärässä niin oikaskaas mutta käsitykseni mukaan raskatuminen tapahtuu siis siinä puolessa välissä kiertoa.

No kaikki on mahdollista. Ei pelkästään kierron keskivaiheilla voi raskautua,vaan raskauden mahdollisuus on aina olemassa,jos ei ehkäisyä käytä. Ja mitään varmoja päiviä ei ole olemassa,ihan uskomatonta,että jotkut käyttää sellaista "ehkäisyä". Ja tähän varmasti tulee joku sanomaan,että meillä ainakin toiminut kymmenen vuotta. No on sattunut olla sitten hyvä tuuri.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Siis miten niin otolliseen aikaan?
Eli kuukautiseni alkoivat viimeksi 18-19pvä heinäkuuta ja harrastin seksiä 25-26päivä la-su yöllä, siis kaiken järjen mukaan tuohan on ns. varmat päivät! Koska jos ovulaatio tapahtuu 14pvä ennen menkkoja ja kiertoni on28-29pvää..Eli siis kyllä tuo riski pitäs olla pieni! Käyttäähän ihmiset noita vallan ehkäsynä ja hyvin toimii. Niin ja tyttöni on jo 6v. että siitä on aikaa kun viimeksi olen miettinyt näitä..Jos olen väärässä niin oikaskaas mutta käsitykseni mukaan raskatuminen tapahtuu siis siinä puolessa välissä kiertoa.

Sä et nyt ottanut huomioon sitä et siittiöt saattaa elää jopa 7 päivää. Joten jos seksiä on n. viikko ennen ovulaatiota, raskaus on mahdollinen.

Kuukautiskiertokin voi heittää. Mulla on normisti täysin säännöllisesti 30 päivää kierto kunnes huppista, yhdessä kierrossa menkat alkokin jo kp 26. Ja sen jälkeen taas ollu tasan säännölliset 30 päivää.

Yhteistyössä