enhän voi olla raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eikai vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sä oot siis harrastanut seksiä n. kp 8-9? Lisää siihen 7 päivää jonka siittiöt voi elää ja onkin jo kp 15 ja täsmälleen sillon kun sulla pitäisi olla ovulaatio jos se on sulla 14 päivää ennen menkkoja ja kierto on 28-29 päivää. Varmat päivät on itse asiassa aina se aika ovulaation JÄLKEEN menkkojen alkuun. Sillon on mahdotonta tulla raskaaksi.

Minkä takia ei voi sitä ehkäsyä käyttää, jos pelkää raskauden mahdollisuutta? Tottakait voi tulla raskaaksi ilman ehkäsyä.
Ja tosiaan, siittiöt voi elää sen viikonkin, että siihen malliin sitten.

Jotkut saattavat tulla raskaaksi keskeytetyn yhdynnän seurauksena johtuu siitä, että penis vedetään ejakulaation kynnyksellä liian myöhään pois emättimestä. Mies on siis ollut jo saamassa siemensyksyn, kun hän on vetänyt siittimen ulos emättimestä. Ei tarvita kuin muutama siimahäntä uiskentelemaan emättimen suuaukolle, niin raskaus on mahdollinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Siis miten niin otolliseen aikaan?
Eli kuukautiseni alkoivat viimeksi 18-19pvä heinäkuuta ja harrastin seksiä 25-26päivä la-su yöllä, siis kaiken järjen mukaan tuohan on ns. varmat päivät! Koska jos ovulaatio tapahtuu 14pvä ennen menkkoja ja kiertoni on28-29pvää..Eli siis kyllä tuo riski pitäs olla pieni! Käyttäähän ihmiset noita vallan ehkäsynä ja hyvin toimii. Niin ja tyttöni on jo 6v. että siitä on aikaa kun viimeksi olen miettinyt näitä..Jos olen väärässä niin oikaskaas mutta käsitykseni mukaan raskatuminen tapahtuu siis siinä puolessa välissä kiertoa.

ovulaatio ei ole aina kellon tarkka... voi heittää päiviäkin

Yhteistyössä