enkö sais ostaa lapsilleni vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PURKAUS, ANTEEKSI!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PURKAUS, ANTEEKSI!

Vieras
okei,niillä on niitä paljon,liikaakin ehkä mut miks kokoajan pitää mun äidin puuttua ja puhua lapsille että "sanokaa äidille ettei osta teille enää vaatteita" viikonloppuna nauroivat sukulaistädin kanssa mulle kun tykkään ostaa tytöille mm. samanlaisia kesämekkoja, kummallekin siis samanlaisen! :O
jos mulla nyt meneekin kuussa se 50-60? lastenvaatteisiin ni mitä sitte????????? en polta (miehellä menee se 100? tupakaan/kk) enkä käytä alkoholia!!!! keltä se nyt sitte on pois?

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Mie en taas ymmärrä, miks mitään pitää ostaa liikaa :/

Mut eihän sitä kukaan ulkopuolinen voi määrittää mikä on liikaa. Vaikka palstan mukaan ulkopuolisethan ne aina tietää kaiken parhaiten.

Toistaiseksi kuitenkaan Suomessa ei eletä missään suljetussa systeemissä missä kaikilla ihmisillä saa olla vain sama X-määrä vaatteita.
Rahaa menee kyllä hullumpiinkin juttuihin, vaikka sitten siihen tupakkaan.

Meillä sama homma! Mammani valittaa jatkuvasti tavaran määrästä, varsinkin vaatteiden :D
Mutta tämä on harrastukseni, ainoa pahe eikä se ole keltään pois. Luulen että vanhemmat naiset on vaan kateellisia.
Tykkäätkö uusretroista, voin neuvoa sulle kivan osoitteen netissä :)

t. toinen lastenvaatehullu mamma

Alkuperäinen kirjoittaja hei!:
Meillä sama homma! Mammani valittaa jatkuvasti tavaran määrästä, varsinkin vaatteiden :D
Mutta tämä on harrastukseni, ainoa pahe eikä se ole keltään pois. Luulen että vanhemmat naiset on vaan kateellisia.

No,minä ainakin olen kiinnostunut,laita linkkiä!!Niin ja minulla on myös ainoa "pahe" lastenvaatteet

Alkuperäinen kirjoittaja no joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Mie en taas ymmärrä, miks mitään pitää ostaa liikaa :/

Mut eihän sitä kukaan ulkopuolinen voi määrittää mikä on liikaa. Vaikka palstan mukaan ulkopuolisethan ne aina tietää kaiken parhaiten.

Toistaiseksi kuitenkaan Suomessa ei eletä missään suljetussa systeemissä missä kaikilla ihmisillä saa olla vain sama X-määrä vaatteita.
Rahaa menee kyllä hullumpiinkin juttuihin, vaikka sitten siihen tupakkaan.

No ap itsehän sanoi, että vaatteita on paljon ja liikaakin =)

Ensin laitan me&i-linkin jos et ole vielä tutustunut: (uusi mallisto julkistetaan 10.8. klo 10, tällä hetkellä ei ole oikein mitään myynnissä!)

http://www.meandi.se/BizPart.aspx?tabId=281&lang=fi

Voin laittaa muutakin jos haluat, surffaan päivittäin useamman tunnin lastenvaatteita katsellen :)

Sitten laitan blogirykelmän osoitteen, lähinnä lastenvaateblogeja, oma suosikkini on Poikien tyyliin (eli avaa linkki vasemmasta reunasta):
http://lastenhuoneessa.blogspot.com/

Katson joka päivä mitä ovat tuonne päivitelleet.

t. se sama hullu mamma ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla menee kuussa kolmen tytön vaatteisiin n. 100-250e... Ja ei ne tarvis, mut mä haluun ostaa. Mies valittaa joskus. Omatpa on rahani.

Mulla menee kolmen lapsen vaatteisiin n. 200-300e kuussa, vaikka olen aika pienituloinen. Mutta kun rakastan lastenvaatteita!

mulle taas anoppi valittaa ku pojilla liikaa leluja...juu onhan niitä kertyny,mut minkä helvetin takia sen sit tarvii ostaa n.3krt vko lisää niitä?????kertokaa mulle?oon kieltäny,mut ei ku sit tulee paha mieli jos ei saa kaupasta mitä haluaa....niinku tänäänki ku olivat käyneet kaupas ni irtokarkkeja yli 5? ja 2kpl 5? autoja ja meillä o karkkipäivä lauantai ja senki oon anopil sanonu sen miljoona kertaa,mut ei usko ni ei usko!

Alkuperäinen kirjoittaja hei!:

Neuvo mulle! :D Vaikka en ihan friikki ole, mutta välillä tietty pitää ostella.

Yhteistyössä