Kertokaas miten ilmaisisin asiani...
Pitäs kirjoittaa Lämmöllä sinulle tai rakkaudella ja lämmöllä sinulle tai jotain vastaavaa "hempeää" ja lyhyesti ja ytimekkäästi..Mikäs ois paras vaihtoehto tekstiin?
Kirjaimia siinä teksissä maksimissaan 20 (välilyonteineen).
Hyviä ideoita otetaan vastaan!
Pitäs kirjoittaa Lämmöllä sinulle tai rakkaudella ja lämmöllä sinulle tai jotain vastaavaa "hempeää" ja lyhyesti ja ytimekkäästi..Mikäs ois paras vaihtoehto tekstiin?
Kirjaimia siinä teksissä maksimissaan 20 (välilyonteineen).
Hyviä ideoita otetaan vastaan!